ZBOGOM, PRIJATELJICE!

22.05.2020.



Ne znam kako uopće početi storiju o prijateljici, koja je ostavila čudesan trag iza sebe, poput komete zasvijetlila svima na nebu ovog života, a onda se ugasila, i ostavila opet noć punu tame.

Martina, divna Martina Maksijan, a poslije, najdivnija i najsretnija osoba koju sam poznavala, sa novim prezimenom, novim životom i divnom dušom svoje duše, Damjanom sa kojim je trebala dijeliti još puno puno godina dobro i zlo.. uvijek svoja, red lady, voljela se farbati u crveno-ovčica zodijački-energija posebna, topla, sveobuhvatna, skoro pa lavlja..zagrepčanka, udala se otišla na Mljet planinarila, u spasilačkoj službi, poslije žestok branitelj otoka i svih koji su željeli na bilo koji način devastirati ljepotu našeg Jadrana.

Mislim da nisam upoznala snažniju i svojstveniju osobu kao ona. Borac do kraja, svoja do kraja, a ipak..svačija tko je bio u nevolji i potrebi. Prepuna ljubavi, nije se štedila, kao da je osjećala da se treba dati potpuno, jer njena duša je znala da nema puno vremena..ostala sam pognute glave i pretužnog srca, kad sam danas sasvim slučajno saznala da je napustila ovu suznu dolinu.

Iznenada, baš kao zvijezda koja je padajući ispunjavala želje oko sebe..a onda se rastopila na horizontu. Doživjela je da vidi svoga sina kao odraslog čovjeka, Nou, kojeg sam zadnji puta vidjela kad je bio dijete..Nisam znala da je nema.

Pomislih danas, idem joj poslati jednu pjesmu, u stilu kakav je često znala imati "Fuck the all perfect people" i odem na njenu stranicu, pošaljem i tek onda vidim da je nema, napustila nas je u ponedjeljak.



Danas će svijeća gorjeti za tebe draga moja Martina-Mare Aljinović, znam da si sa nama i znam da si danas tu, sa mnom i smiješ se i hoćeš mi pokazati kako svi shvaćamo život preozbiljno. Život je igra, a može biti i bajka ako vjeruješ u sebe i postaneš čarobnjak da ga ispuniš do kraja.

Neću ti reći zbogom, Mare moja, jer znam da ćemo se vidjeti kad dođe vrijeme za to. Budi sretna sa anđelima i ne brini, tvojI Damjan i Noa će biti uvijek zaštićeni, jer si im ostavila svoje srce na Zemlji.


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.