Sinkronicitet, poruka ili otvaranje portala?

21.01.2020.



Oni koji me duže poznaju, znaju koliko volim Egipat i koliko volim mačke, ali čak i više od toga uvijek me je privlačio Sirius i često sam na zimskom nebu sa čežnjom gledala baš to zviježđe.

Uvijek kada pronađem nešto o tome, pročitam sa zanimanjem. Ovaj članak definitivno nije za skeptike, jer će vjerojatno i ovdje naći pogodno tlo za svoja razmišljanja. Kako god, ovo me dotaklo i protreslo kao u šejkeru. Skinuh to upravo sa fejsa:

",,Često vidim u meditaciji svojim unutrašnjim okom bića koja imaju lik lava. Čine mi se dosta velika i prominentna, kao simbolična predstava cijele grupe, grupe Ljudi Mačaka.''

Pleade: ,,Mi bismo to nazvali energija iz sistema Sirijus. Da, vi ste u pravu kad je u pitanju rasa. Mnoga 5-to dimenzionalna bića iz Sirus sistema izgledaju kao Ljudi Mačke i vi ste sve vise svjesni njihove energije i prisutnosti.

Ono sto je interesantno je da dio te energije pripada Visokoj Komandi Siriusa. To je jedna, ali ne i jedina energija iz tog sistema s kojom ste povezani. Mi takodjer radimo sa ovom energijom kroz Wendy. Oni nam kazu da rade s vama na ubrzavanju cestica i njihovoj manipulaciji, mi bismo to nazvali proces manifestacije. Oni vas uce kako da ubrzate cestice, drugacije receno kako da ubrzate proces manifestacije, kako da manipulirate i rastvorite blokade koje vas sprjecavaju u procesu manifestacije. Uce vas kako da stvorite ono sto zelite koristeci osnovne frekventne blokove, to je njihova lekcija.''


Ostatak teksta na linku -
http://unasumus.weebly.com/1-april-20141.html

Nemam namjeru naglašavati ništa. Čisto mi se učinilo kao sinkronicitet.

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.