''I will always love you''

02.01.2020.

A eto.. dođeš u godine kada se preispituješ, jesi li si dovoljno napravila ili ćeš jednostavno shvatiti, da ne stigneš sve koliko god želiš, a onda se sumnje prekinu kada se neka sjećanja vrate.

Pjesma, koju sam slušala u rađaoni kad se trebala moja najstarija kćerka Leonora roditi "I will always love you", božanstvena Whitney.

Kao što joj rekoh, neke pjesme će biti urezane u moju dušu i nosit ću ih sa sobom kada se jednom moja duša rastane sa tijelom, bit će to link.

Kada moja Lea čuje tu divnu pjesmu, a ne budem prisutna, znat će da je pjevušim negdje i mislim na nju...''I will always love you''.

Da, možda ne stignemo sve, ali stignemo voljeti svoju djecu, dokle god imamo daha, to je ono što u njima iza nas ostaje. Što god više ljubavi imaju, više će ljubavi pružati drugima.


https://youtu.be/zlZrpIZeccY

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.