PJESMA MOG SINA

12.09.2019.



ŠTO ME PITALO NEBO? (Duša žene)

Pitalo me nebo jednom: "Što ti znači žena?
Što ti znači osmijeh njezin, meka kosa njena?"
A ja mišlju sebi mislih pa odgovor nebu smislih.

Kažem: "Nebo, za te imam odgovor baš jedan pravi,
što će bit' na zadovoljstvo tvojem snu i mojoj javi.
Meni žena znači osmijeh, lijepu riječ, par tajnih suza
koje vješto jutrom krije njena meka bijela bluza.

Nebo, znači mi toplina, kad me netko bodri, sluša,
znači mi što tu u svijetu živi mnogo takvih duša
koje znaju voljet', plakat' pa se jutrom budit' snažne,
jer i dalje vjeruju u stvari koje su im važne.

Bile one samo stranci, sestre, majka ili ljubav,
svaka žena za me kao cvijet je nježan, cvjetić ubav
koji čuvat', štitit' treba, zalit' vodom, rječju taknut',
a kad sunce jače grije sa sunca ga snažnog maknut'."

Nebo, eto, samo smješkom pomaknulo si oblake,
poslalo mi jedan osmijeh, tople riječi do mene,
to je osmijeh žene, nebo, i nitko ne izmisli
stvar ljepšu, no ženu kakvom Svemir je načini.

Juraj Repinac

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.