IZ DNEVNIKA SNOVA-Pronađen zanimljiv oglas...

15.07.2019.



Sanjam kako kupujem novine i čitam oglase tražeći posao koji bi me interesirao. Kako imam više diploma, ponadah se, da ću naći nešto zanimljivo i zaista, oglas koji me odmah privukao: "Traži se čistačica u tvornici zdrave pameti."(Obratiti se šefu osobno)

Hm, pomislih, kako sam posao nema veze sa mojim znanjem, ali zdrave pameti nikad dosta i kako to uopće izgleda, prošetah se do tvornice i otvori mi neko čudnovato biće pa mi reče, da je osobna tajnica šefa. Nije bila uopće nalik ljudskom biću, ali u snu je sve moguće. Upitah je gdje joj je šef i zašto joj nije dao lik koji odražava zdravu pamet, međutim, ona zaljubljeno reče, da joj je svejedno ima li pameti ili nema, bitno je da je šefu na srcu i shvatih tada, da su tu neke čudnovate,skrivene stvari i da trebam otkriti pozadinu svega. Tako prođoh kroz halu gdje su se mozgovi pomno ispitivali prije, nego li se isperu od nepoželjnih misli i usađenih shvaćanja, ali šefa nigdje.

Glavni organizator svega negdje je bio skriven, prošetah se dalje i vidjeh u jednoj prostorijici svjetlo, prišuljah se i vidjeh ga (bijaše to šef kojeg tražih) kako, iako zgodan izvana nije imao u glavi ništa, upravo je iz nekog mozga pretakao pamet u svoju glavu.

"Gdje se ja to nađoh?" - upitah se i odlučih otići potražiti pomoć onih koji se brinu o tome, da mozgovi budu to što jesu, bez ispiranja i uhvatiše tvorničara koji bijesno reče, da će meni prvoj uzeti dušu kad ga oslobode, jer on je bio i manipulator duša.

Nisam se plašila, znala sam da će u tamnici koju je svemir sam pripremio za njega ostati, dok ne shvati da bića oko njega trebaju ostati kakva jesu.

Čak sam ga i posjetila, ali nije me gledao. U svom svijetu prebirao je maske koje su mu dali, da razbije dosadu. Potpuno bezopasan, pokušavao je pronaći pravu za njegovo lice, ali on nije imao lica.

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.