MY IMMORTAL...

14.03.2021.



Pred hramom vlastite duše prvi puta zastajem, oklijevam otvoriti vrata. Iza mene vjetar raznosi suhe latice ruža koje je dijete u meni sakupljalo ne bi li postelju vječnog počinka prekrilo čekajući konačni poljubac probuđenja. Pred vratima mog svetohraništa igraju se neka tuđa djeca ne vidjevši moj pogled, moje zjene koje kaplju biserima iz svih pobacanih školjki čije ljušture na obali opet.

Sakupljaju razdragana djeca, koliko djece!!!!

Gdje se skrilo ono moje čedo, ono moje dijete u meni koje tražim u svim razigranim pokretima, svim iskričavim osmjesima, ovdje, pred vratima moje duše, a ni jedno dijete nije moje. Izlječih ga, prihvatih ga ranjenog, smrznutog, odbačenog, kosicu uljepljenu od suza oprala sam mu polijevajući ga vodom sa izvora moje nade, lice garavo obrisala sam mirisnim rupčićima koje mi je davno Otac ostavio, da mi se nađu kada talog svijeta i čemer laži prekrije moje biće.

Moje dijete, moje dijete u meni, sakriva se od mene. Za tren sam ga pustila, da pokuša odrasti pa neka mi se vrati. Možda ima drugačiji lik, drugačiji osmjeh, jer kada odrastamo, neumitno se mijenjamo. Tražim moje čedo, znam da ću ga naći, jer bez njega moja duša će ostati zarobljena ovdje u ovim sferama gdje vjetrovi hladni ne dopuštaju suncu da zagrije snove...

Je li itko vidio moje čedo?

Samo eho mi se vraća i tek poneki glas koji se gubi u svoj toj vrevi i žamoru pred hramom moje duše u kojeg se ne usudim ući. Zašto? Možda je dijete negdje zarobljeno,negdje tako lijepo i čisto odvedeno pa nekom i nečemu iz ljubavi žrtvovano?

Ne, u mom hramu ne postoji žrtva, samo tihi krik pristanka, samo tihi odaziv radosti kada istinska ljubav zove, zato otvaram ipak vrata i gle: moje dijete zagrljeno sa drugim djetetom, kruh iz tabernakula kuša. Sa dušom duše moje sluša napjeve korova anđela i zaneseno, zaboravilo mi se vratiti kad sam ga zvala..

Neka ga, tu među zidovima mog odabira, u zagrljaju drugog dijela mene, može biti sigurno, a ja mogu opet mirno koračat, i nove cvjetne latice sakupljati.


https://www.magicus.info/ostalo/price/my-immortal

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.