---OPIS BLOGA I MENE :) ---

Jer ja tako ne mislim, niti zube tako čistim....



ne znam kako bih opisala sebe...

mozda kao miniijaturu u ovom svijetu, mozda kao jednog obicnog malog pijuna na velikoj šahovskoj ploči...
A ploča je crno bijela baš kao i moj život...



nekako se uvijek osjećam pojedeno i sažvakano...



ja sam u srcu buntovnik i pobunjenik... mali sretni crv...koji je ponekad tužan!

ponekad sam mozda i zla... ponekad egoistična...
al trudim se bit realna i iskrena...

ponekad pretjerujem...

VRLO ČESTO NE ZNAM TKO SAM!

kad se pogledam u ogledalo vidim plave oči i podočnjake...

što još reći osim... brbljavost mi je mana, šutnja je dragocjenost koja se kod mene rijetko javlja...

06.08.2007., ponedjeljak

...pijesak u oči...

U gluho doba noći spotaknula sam se na uspomenu...
i to ne bilo kakvu...
naježila me jačina emocija!
kao da mi je vjetar lupajući prozorom
šaptao tvoje ime!
nije me spopala nikakva romantična priča
nit slika poljubaca zimskih ...
samo me zaogrnula praznina tvog pogleda!
sve što je značilo nešto-zamrlo je...

odavno sam uzela gumicu i brisala crtu po crtu
dok nisam izbrisala u potpunosti tvoje lice
iz svoje glave...
mučila sam se danju, plakala noću...
škripila noktima po zidu dok nije potekla krv!
tako bi voljela izbrisat tu mržnju...
da te barem manje mrzim...


- 01:38 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< kolovoz, 2007  
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Kolovoz 2007 (1)
Lipanj 2007 (1)
Svibanj 2007 (4)
Travanj 2007 (1)
Ožujak 2007 (4)
Veljača 2007 (4)
Siječanj 2007 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

linkovi i pjesmice
the linkovi:

*moj dragi sin (moja ponos i dika =)*

*blog.hr*

*zbunjola a.k.a. debeli a.k.a. moj bivši*

*ZagorjeUnited-antiturbofolk*

*popomundo*

*trolchina*

*MOS*

*matekich*

*vječnost-pjesnikinja*

*još jedna pjesnička duša*

*slatki otrof*

*kao "normalna" žena*

*lookatthis*

*stipla (ljubitelj rozih kapica)*

*kyyky (malac je filozof garant)*

*ivona (draga i lepa)*

*tvoje tijelo-moja kuća (slike i stihovi)*

*ljubavnički nastrojena teta pjesnikinja*

*oriđiđi ivana*

kolko vas bilo:
Free Web Site Counter
Free Web Site Counter

the songeki:
---------------------------------------------
Hipnotisana gomila
(Partibrejkers)


Mi ne idemo nikud i ne radimo nista
Mi smo jedna velika hipnotisana gomila
Al' ja znam kljuc ja poznajem tu bravu
Otkljucacu i stavicu ti svasta u glavu


Ja mogu da te zabavim
Ja mogu da te sludim
Ja mogu da te uspavam
Ja mogu da te budim

Da li verujes meni
Da li verujes meni
Ili mislis svojom glavom
Ili mislis svojom glavom


---------------------------------------------
Vesela pesma
(Six Pack)


Sam sa svojim strahovima
plovim kroz život poput oblaka
na beskonacnom nebu
ne dodirujući ništa
i ne ostavljajući za sobom trag.
Kao šuma posle požara
u pepelu sećanja
tinja mnogo ružnih dana
Ja sad najzad želim da ih zaboravim!



---------------------------------------------
Fall Into Oblivion
(Evereve)


Downward the shores we pass
Clouds bathed in sombre twilight
Dust beneath our dragging feet
The crumbled shapes of your image

Left behind the dream of a time
That is fading away tirelessly
And paralysed we are
The light of old aged stars

We kissed the girls, we drank the wine
So why the hell not die
We cried out our songs to indifferent ears
So why the hell not die


... And fall into oblivion...
... And fall into oblivion...

When it comes to the dying season
Will you stay right at our side
When we leave this place together
Through the glens of the afterlife

At the shores of the tranquil sea
Waves take the land tirelessly
Take our thoughts away
To the light of old aged stars

Still in my mind

Only among the stars there lies freedom
Only among the stars there is eternity
Only for one short moment our lives do last
Until the memories are wasted away from the shores out of our galaxy

... And fall into oblivion...
... And fall into oblivion...


---------------------------------------------