---OPIS BLOGA I MENE :) ---

Jer ja tako ne mislim, niti zube tako čistim....



ne znam kako bih opisala sebe...

mozda kao miniijaturu u ovom svijetu, mozda kao jednog obicnog malog pijuna na velikoj šahovskoj ploči...
A ploča je crno bijela baš kao i moj život...



nekako se uvijek osjećam pojedeno i sažvakano...



ja sam u srcu buntovnik i pobunjenik... mali sretni crv...koji je ponekad tužan!

ponekad sam mozda i zla... ponekad egoistična...
al trudim se bit realna i iskrena...

ponekad pretjerujem...

VRLO ČESTO NE ZNAM TKO SAM!

kad se pogledam u ogledalo vidim plave oči i podočnjake...

što još reći osim... brbljavost mi je mana, šutnja je dragocjenost koja se kod mene rijetko javlja...

23.01.2007., utorak

...

Osjećam se nevjerojatno...
Nevažno...
Hoće li moj život ikad procvjetat?
Zašto na kraju krajeva sve biva tako depresivno...
Kao nekakav tamni, plavi dim...
Tinja iz duše samo samoća i to je sve...
Kad nestane buke na kraju dana,
kako ne čuti svoje misli?
A svaka misao je poziv UPOMOĆ!


sama

- 23:13 - Komentari (1) - Isprintaj - #

sunca nigdje...

{ Izašla sam na mračnu ulicu
Sunce se skrivalo iza crnih oblaka
Kiša mi je hodala po licu
I čula se samo buka koraka... }


zenska

/Ne znam ispričati priču koju krijem u srcu...
Tako mi je hladno kad gledam u sva ta lica...
Glupa radost ih grije, ali to nije ono istinsko!
Subkulture su precjenjene.../


---------Zanima me samo kuda vozi tvoj vlak...
Dali su sve do cilja izgrađene tračnice...

ili ćeš i ti baš kao i ja hodati još dugo,
dugo

dugo


dugoooooooo....

Na kraju puta nisi siguran jeli to radost ili samoća?
Samo znaš da imaš žuljeve na nogama i zadihano srce u grudima...
otkucaji su sve brži i brži, a onda stanu...
---------------------------------------------------------------------------------------------------
I letiš poput ptice... ne znaš više kuda ideš samo znaš da se ne moraš više brinuti... ne moraš više misliti!

ovaj put si SRETAN!!!


- 00:33 - Komentari (2) - Isprintaj - #

22.01.2007., ponedjeljak

jao...

Evo ovako prije jedno pola sata pročitala sam na www.blog.hr da Čorba opet priča kak je četnik ... i onda komentar neke ženske: kad se sjetim da sam ga nekoć slušala ...zaljubila se uz tu glazbu ???
Želudac mi se preokrenuo...
Morala sam napisat post...

[
i onak ko za vraga ko prava gospodićna koja graniči s plavušom (barem što se mozga tiče) naravno zaboravim šifru za ulazak u blogić...
i natežem se ja sama sa sobom pola sata kako k vragu ide šifra... i ništa ja fino pod opciju za slanjem šifrice upišem svoje korisnicko ime i e-mail i ne postojim... i grcim se ja ...ne znam šta sam krivo upisala i skuzim...
Korisničko ime malim slovom!!!!!!!!!!!!!!!!!
]


da se vratimo na ono što me živcira... zašto ljudi mješaju politiku sa glazbom???
Ako ja ne podržavam ludog Čorbu u njegovom "četničizmu" i čak prezirem njegova stajališta...
a ipak... slušam Riblju Čorbu, jer mi ima prejebene stvari...
jesam li ja po tome loša osoba ili čak dvolična???
Ne volim srbe ... užasna sam po tome jer sam tako (ne)odgojena... a ipak imam frendicu (srpkinju) s faksa s kojom visim na kavama svaki dan...

u čemu je kvaka??? da završim ovo neizmjerno glupo izlaganje....
Slušam dobar r'n'r ...bez obzira na to jel pjevač zadrti srbin, slovenac, hrvat ili nešto deseto!
Mrzim mješanje glazbe i politike... mislim da glazba nebi trebala poticat nasilje vec stvarat prijatelje i ukrasit tonovima trenutke za pamćenje.... glazba je za uživanje, a ne za mentalno ubijanje...
A što se tiče toga hoću li prihvatit nekoga kao prijatelja ako je srbin, slovenac, rumunj, britanac...
naravno da hoću ...no postoji uvijet- ne smije bit kreten i ne smije željet pobit sve Hrvate ili mlatit žene... smije jest meso :D i to je to!


Celu noc te sanjam

Ako neko hoce skroz da me zajebe
onda me samo upita za tebe
i ja pocnem da se prenemazem
i da lazem, besomucno lazem, i kazem

Nikad te nisam mario
da sam te vise puta prevario
pa zar zbog jedne takve da ginem
i lazem, lazem kako zinem

Ref.
Onda se sklanjam u svoju sobu
i lepo mi je kao u grobu
onda se sklanjam u sobu svoju
i pravim se da su mi sve ovce na broju
onda se u svoju sobu sklanjam
i celu noc, celu noc te sanjam

Nikad te nisam mario
da sam te vise puta prevario
da mi nije stalo
do tebe ni malo

(Riblja Corba)

- 11:58 - Komentari (1) - Isprintaj - #

11.01.2007., četvrtak

otvaram novi blog...

prošli blog zatvorila sam iz banalnih razloga... novi otvaram iz još banalnijih... moram pisat!

upali svjetlo
upali dan
zgasi mrakić
i ne budi sam!

svud oko tebe
duše su lude
malene figure
uvijek se trude...

- 02:01 - Komentari (2) - Isprintaj - #

Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  siječanj, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Kolovoz 2007 (1)
Lipanj 2007 (1)
Svibanj 2007 (4)
Travanj 2007 (1)
Ožujak 2007 (4)
Veljača 2007 (4)
Siječanj 2007 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

linkovi i pjesmice
the linkovi:

*moj dragi sin (moja ponos i dika =)*

*blog.hr*

*zbunjola a.k.a. debeli a.k.a. moj bivši*

*ZagorjeUnited-antiturbofolk*

*popomundo*

*trolchina*

*MOS*

*matekich*

*vječnost-pjesnikinja*

*još jedna pjesnička duša*

*slatki otrof*

*kao "normalna" žena*

*lookatthis*

*stipla (ljubitelj rozih kapica)*

*kyyky (malac je filozof garant)*

*ivona (draga i lepa)*

*tvoje tijelo-moja kuća (slike i stihovi)*

*ljubavnički nastrojena teta pjesnikinja*

*oriđiđi ivana*

kolko vas bilo:
Free Web Site Counter
Free Web Site Counter

the songeki:
---------------------------------------------
Hipnotisana gomila
(Partibrejkers)


Mi ne idemo nikud i ne radimo nista
Mi smo jedna velika hipnotisana gomila
Al' ja znam kljuc ja poznajem tu bravu
Otkljucacu i stavicu ti svasta u glavu


Ja mogu da te zabavim
Ja mogu da te sludim
Ja mogu da te uspavam
Ja mogu da te budim

Da li verujes meni
Da li verujes meni
Ili mislis svojom glavom
Ili mislis svojom glavom


---------------------------------------------
Vesela pesma
(Six Pack)


Sam sa svojim strahovima
plovim kroz život poput oblaka
na beskonacnom nebu
ne dodirujući ništa
i ne ostavljajući za sobom trag.
Kao šuma posle požara
u pepelu sećanja
tinja mnogo ružnih dana
Ja sad najzad želim da ih zaboravim!



---------------------------------------------
Fall Into Oblivion
(Evereve)


Downward the shores we pass
Clouds bathed in sombre twilight
Dust beneath our dragging feet
The crumbled shapes of your image

Left behind the dream of a time
That is fading away tirelessly
And paralysed we are
The light of old aged stars

We kissed the girls, we drank the wine
So why the hell not die
We cried out our songs to indifferent ears
So why the hell not die


... And fall into oblivion...
... And fall into oblivion...

When it comes to the dying season
Will you stay right at our side
When we leave this place together
Through the glens of the afterlife

At the shores of the tranquil sea
Waves take the land tirelessly
Take our thoughts away
To the light of old aged stars

Still in my mind

Only among the stars there lies freedom
Only among the stars there is eternity
Only for one short moment our lives do last
Until the memories are wasted away from the shores out of our galaxy

... And fall into oblivion...
... And fall into oblivion...


---------------------------------------------