Znanost protiv Biblije



Podaci iz Svetoga pisma kakve još niste čuli na vjeronauku, radio Mariji ili na nedjeljnoj svetoj misi


ASTRONOMIJA

Biblijski svemir je okrugla ploča s kupolom
Stade Sunce i Mjesec
A stvori i zvijezde
Sunce ide unazad

SEKSOLOGIJA

Neraskidivi himen blažene djevice Marije
Biblijska rodna ideologija
XXX Biblija-1
XXX Biblija-2
Krvava krpa
Erotika
Gnjusne priče
Kćeri liježu s pijanim ocem
Silovana pa rasječena
Sodoma i Gomora
Ubojstvo kćerke radi zavjeta

SOCIOLOGIJA

Zašto nisam kršćanin
Predavanje Richarda Dawkinsa
Božje egzekucije nevinih
Priručnik za robovlasnike
Nemoralne i brutalne priče
Židovomržnja u Novom zavjetu

BIOLOGIJA

Propisi o žrtvovanju životinja
Jahvino prokletstvo
Čudna bića
Magarci u svetom pismu
Divovi i svinjski stampedo
Zmaj koji riga vatru
Jednorog - behemot
Riba, anđeo, demon i fatalna žena
Čudni podaci

MEDICINA

Kršćanstva i medicinska znanost
Biblijska medicina
''Genetski inženjering''

MATEMATIKA

Broj Pi
Greške u zbrajanju
Greške u nabrajanju

MALO HUMORA


Isus Krist kao Snjeguljica
Napušeni proroci
Glupavi mit o Noinom potopu
Neobrezana usta
Babilonska kula
Antiekološki savjeti

ISUSO-KRISTOLOGIJA


Zli Isus
Dolazi ubrzo
Božja osveta i kazna mukom
Kako se slagao mit o Isusu
Tipologija
Slagalica o Isusu
Grčke bajke i prepravke
Isusovo rodoslovlje

GEOGRAFIJA

Sumnjivi Nazaret
Isusova seoska misionarenja
Kletva na grad Tir
Meteorologija

POVIJEST

Isus nije povijesna osoba
Apologet: "Isus je 100% postojao za stručnjake"
Isusovački robovi crnci
Lažne relikvije
Vijesti
Sumnjivi sveci
Proročanstva
Majka Tereza - kako je napunila vatikansku banku
Mitološki Mojsije
Križarski ratovi
Eunusi u Vatikanu
Zapisi o Muhamedu

Svi navodi su preuzeti sa:
On-line HBK Biblija


Znanost i religija su nespojive


Protagora


Nisam vjernik


Predavanja pok. prof. Polića


www.dislajkammrznju.hr/



Pokret za sekularnu Hrvatsku


www.dugineobitelji.com

HRT projekt: Drugi

Svjetlonoša


Smanjite buku crkvenih zvona!


15.01.2014., srijeda

Umorstvo kćerke radi zavjeta Bogu

Ova odvratna priča govori o žrtvovanju vlastite kćerke radi pobjede u ratu uz Božju čarobnu pomoć. Bog ne kažnjava počinitelja ovog zločina, iako ubija na licu mjesta za mnogo manji prijestup. Niti jednom jedinom riječju se to ne osuđuje niti sprječava. Zločinac ostaje pravednim u Božjim očima i On mu čak pomaže dobiti bitku, a nevinoj žrtvi se ne spominje niti ime ("samo još jedna nebitna bezimena žena nevrijedna sjećanja").


Gileađanin Jiftah bijaše hrabar ratnik....
Duh Jahvin siđe na Jiftaha te on pođe kroz Gileadovo i Manašeovo pleme, prođe kroz gileadsku Mispu, a od gileadske Mispe dođe iza Amonaca.
I Jiftah se zavjetova Jahvi: Ako mi predaš u ruke Amonce, tko prvi iziđe na vrata moje kuće u susret meni kada se budem vraćao kao pobjednik iz boja s Amoncima bit će Jahvin i njega ću prinijeti kao paljenicu." Jiftah krenu protiv Amonaca da ih napadne i Jahve ih izruči u njegove ruke. I porazi ih Jiftah od Aroera do blizu Minita Kada se Jiftah vratio kući u Mispu, gle, iziđe mu u susret kći plešući uza zvuke bubnjeva. Bijaše mu ona jedinica, osim nje nije imao ni sina ni kćeri. Ugledavši je, razdrije svoje haljine i zakuka: "Jao, kćeri moja, u veliku me tugu bacaš! Zar mi baš ti moraš donijeti nesreću! Zavjetovah se Jahvi i ne mogu zavjeta poreći."

Nevina djevojka potvrđuje da je Jahve djelovao da njezin otac pobijedi u bitci.

Ona mu odgovori: "Oče moj, ako si učinio zavjet Jahvi, učini sa mnom kako si se zavjetovao, jer ti je Jahve dao da se osvetiš Amoncima, svojim neprijateljima."


Kćero-ubojica Jiftah za nagradu ostaje sudac u Izraelu. Nakon još dobivenih bitaka, Jiftahu je Jahve udijelio slavu i prirodnu smrt.

Jiftah je sudio Izraelu šest godina. A kada je Gileađanin Jiftah umro, pokopaše ga u njegovu gradu, u Gileadu. Knjiga o sucima 12,7

Samuel u Starom Zavjetu hvali Jiftaha:

I Jahve posla Jerubaala i Baraka, Jiftaha i Samuela te vas izbavi iz ruku vaših neprijatelja unaokolo, tako da ste mogli živjeti bez straha.

Poslanica Hebrejima (11,32) iz Novoga zavjeta svrstava Jiftaha među one koji su "odjelotvorili pravednost i zadobili obećano".

I što još da kažem? Ta ponestat će mi vremena, počnem li raspredati o Gideonu, Baraku, Samsonu, Jiftahu, Davidu, pa Samuelu i prorocima, koji su po vjeri osvojili kraljevstva, odjelotvorili pravednost, zadobili obećano, začepili ralje lavovima, pogasili žestinu ognja, umakli oštrici mača, oporavili se od slabosti, ojačali u boju, odbili navale tuđinaca.

Zašto je ta djevojka morala biti smaknuta u cvijetu mladosti? Bila je "zavjetom (herem) izručena Jahvi"

Ali ništa od 'herema', od onog što je Jahvi izručeno, bio to čovjek ili živinče ili njegovo baštinjeno zemljište, ništa što je tko Jahvi zavjetom posvetio, ne može se niti prodati niti otkupiti. Svaka zavjetom posvećena stvar najveća je Jahvina svetinja. Nijedno ljudsko biće koje bude 'heremom' - prokletstvom - udareno ne smije se otkupljivati: mora se smaknuti.
Levitski Zakon 27, 29

Po tom je zakonu djevojka bila "zavjetom posvećena/izručena" i morala se žrtvovati na žrtveniku - Jahvi (Isusovom Ocu) na poklon! Isti se nije zauzeo za tu djevojku i "u zadnji čas" odvratio Jiftaha od tog groznog čina izvedenog upravo Njemu u čast, na njegovu žrtveniku.

Apologeti se izvlače i tvrde kako Jahve kao dobri Bog, nikada ne bi dopustio takvo što! No, mi znamo da je taj isti Jahve činio daleko veća zlodjela posvuda po Bibliji, i da je dao "naloge da Izraelci bacaju svoje prvorođence u vatru kako bi ih zastrašio" (vidi: Božje egzekucije nevinih, 32 žrtvovane djevice koje obavlja Mojsije itd.). Jedno od izvlačenja, nastalo u srednjem vijeku među kršćanima, je da je Jiftahova kćer "oplakivala svoje djevičanstvo", jer se, eto, njezina žrtva sastojala u doživotnom zavjetu na celibatno služenje u Hramu - nešto poput katoličke časne sestre. No to pada u vodu, jer kod Židova nije bilo celibata. Čak i kao posvećena služiteljica u Hramu, morala se udati i nastaviti lozu svome ocu Jiftahu na ponos (ako su sinovi, naravno).
A i apsurdno je. Zamislite buduću časnu sestru, kojoj je otac naredio da ode u samostan, pa ona ode s prijateljicama oplakivati svoje djevičanstvo po brdima dva mjeseca. Valjda su prijateljice morale slušati njezine bolne vapaje i plač: "Nikada se neću seksati! O jadne li mene!"

Neki su, pak, smislili, da je Jiftah planirao da mu izađe ususret kakva živina iz kućnih vrata. Drugi vele da Jahve nije bio zadovoljan tom žrtvom, pa se poslije ljuti na Jiftaha. Drugi opet smišljaju da je djevojka oplakivala svoju sudbu da nikad neće leći s muškarcem u krevet, a neki treći opet, da je cijela tuga i čupanje kose i trganje haljina bilo oko toga da ona neće roditi Jiftahu unuka nasljednika (kao da nije mogao imati još žena koliko je htio). Takva apologetika ujedno čini smiješnim tradiciju da židovske žene obilježavaju taj tragičan "događaj".
Rabin Rashi kaže da u to doba nije bio običaj žrtvovanja ljudi Bogu i "da bi neki svećenik to Jiftahu zabranio". Međutim, to je onda miješanje povijesti i Biblije. Znamo i da nije bilo kamenovanja, iako ih Bog Biblije strogo propisuje. Rashi nadalje zaključuje da je Bog "kaznio Jiftaha čirevima što je dovelo do raspada njegova tjela u mukama, pa su ga pokopali u raznim gradovima". Odakle mu takav zaključak? On polazi da je Biblija Božja savršena knjiga, u kojoj ne smije biti nikakvih grešaka. Tako piše da je Jiftah pokopan u "gradovima Gileadskim". On odbacuje da se radi o (vrlo uobičajenoj) grešci množine, ili nepreciznoj nebitnoj frazi. Iz toga zaključuje da je Jiftaha pogodila Božja kazna za žrtvovanje svoje kćerke, pa se polako raspadao, i razni dijelovi tijela bi mu otpadali, kako je išao iz grada u grad, pa je svaki dio bio pokopan u gradu gdje se zatekao.... Eto dokle doseže apologetika Božje neprikosnovene knjige....




Čin ugodan Bogu: klin zabijen kroz glavu

" A Jaela, žena Heberova, uze šatorski klin i čekić u ruke, tiho mu se približi (kralju koji je izgubio bitku protiv izraelaca) i zabi mu klin kroza sljepoočice tako da se zario u zemlju. On od iscrpljenosti bijaše tvrdo zaspao i tako umrije. (22) "
Knjiga o sucima 4,23

" (23) Tako je Bog u onaj dan ponizio Jabina, kralja kanaanskog, pred Izraelcima."
Poniženje i sramota se sastoji u tome što ga je ubila žena, a ne muškarac. Jaela se u Bibliji hvali do nebesa poput djevice Marije:


" Blagoslovljena među ženama bila Jaela, žena Hebera Kenijca, među ženama šatora nek' je slavljena! On vode zaiska, mlijeka mu ona dade, u zdjelu dragocjenu nali mu povlake. (26) Rukom lijevom za klinom segnu, a desnom za čekićem kovačkim. Udari Siseru, glavu mu razmrska, probode mu, razbi sljepoočicu. "
Knjiga o sucima 4,26