< srpanj, 2009 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Studeni 2009 (1)
Kolovoz 2009 (1)
Srpanj 2009 (1)
Siječanj 2009 (3)
Prosinac 2008 (1)
Studeni 2008 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KoMeNtArI Off/On

by: x.blogmaster.x

...Sedam godina živio sam danju i noću samo sa jednom mišlju u glavi - sa njom! Da je postajao ijedan krščanin toliko vijeran svome Bogu, svi bismo danas bili Isusi Kristi...
HENRY MILLER - RAKOVA OBRATNICA

...Da, sada gledam kroz tvoje oći, ti si nišan na licu moga anđela. Oprosti što odlazim, ja nikada ne ostajem...
SOREN KIERKEGAARD - DNEVNIK ZAVODNIKA

...Nijedan luđak nije lud, ako čovjek prihvati njegovu logiku...
G.G.MARQUEZ - O LJUBAVI I DRUGIM NEČASTIM SILAMA

...Remember where you come from, where you are going, and why you crated the mess you got yourself into in the first place...
RICHARD BACH


free web hit counter


petak, 10.07.2009.

...Back in life...

Nisam pisala, ne znam zasto...
Nisam ni zivjela, ne znam zasto...
Zbog njega...
Zbog njega sam napustila sva svoja vjerovanja, cijeli moj zivot koji je postajao i prije njega... Koji postoji i sada nakon njega... Sa nekim sitnicama izgubljenim...
Nismo bili skupa malo... Bili smo nekoliko godina...
Bila sam sve ono sto je htio... I bas me zato i zbog toga varao sve te godine...

Sad je najteze bilo vratiti se u zivot...
Vratiti se starim navikama, vratiti se starim ljudima koji su isparili iz mog zivota zbog neke moje djetinje pogreske...
Zasto?
ZBOG NJEGA...

Srusio me totalno...
Sve sto smo "gradili" je nestalo...
Ustvari, nije on gradio - ja sam gradila... Njemu je ovaj odlazak bio bjeg od svega... "Boji se ozbiljne veze"... Bojao se toga da se preda sa srcem i sa glavom... Bojao se toga da bude covjek i da voli...

A koji je sljedeci korak?

Ispucati ovdje sve osjecaje...
Koje mozda nitko nece niti procitati...
Koji ce mozda ostati ovdje zaboravljeni...

Bolje, kazu ljudi da je lakse kada izbacis sve iz sebe...
Vidjeti cemo!



| komentiraj (6) | print | # |

<< Arhiva >>