< siječanj, 2009 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Studeni 2009 (1)
Kolovoz 2009 (1)
Srpanj 2009 (1)
Siječanj 2009 (3)
Prosinac 2008 (1)
Studeni 2008 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KoMeNtArI Off/On

by: x.blogmaster.x

...Sedam godina živio sam danju i noću samo sa jednom mišlju u glavi - sa njom! Da je postajao ijedan krščanin toliko vijeran svome Bogu, svi bismo danas bili Isusi Kristi...
HENRY MILLER - RAKOVA OBRATNICA

...Da, sada gledam kroz tvoje oći, ti si nišan na licu moga anđela. Oprosti što odlazim, ja nikada ne ostajem...
SOREN KIERKEGAARD - DNEVNIK ZAVODNIKA

...Nijedan luđak nije lud, ako čovjek prihvati njegovu logiku...
G.G.MARQUEZ - O LJUBAVI I DRUGIM NEČASTIM SILAMA

...Remember where you come from, where you are going, and why you crated the mess you got yourself into in the first place...
RICHARD BACH


free web hit counter


subota, 17.01.2009.

Sva sam se pogubila po ovim obavezama i svim vragovima...
Trebala bi uciti i izaci na ispit 09.02, pa opet gledam da cu taj vikend biti na neizostavnoj festo mog rodnog dana... Mislim, nemogu ljudi bez mene to proslaviti (citaj najesti se i u najboljem slucaju napiti)... Tako da mislim, onda na slavno Valentinovo imam pir na koji moram ici... Pa neznam, moram vidjeti kada ima sljedeci rok...

NE - ne trazim sama sebi razlog da odgodim ispit nego je to ZBIIILJA tezak ispit i jako jako opsezan... ZNAM da sam se trebala na vrijeme brinuti i poceti uciti ali bilo mi je tako ljepo za promjenu malo uzivati... pjeva

Ali uzivam malo... Ponovo!
Bjah sa djevojkama vani i bilo mi je bas opustajuce... Nas 5, razlika izmedju najmladje i najstarije je 19 godina, a opet tako dobro uhodane da je to iznenadjujuce...
Perspektivno smo kod Ma. popile jeger fani nekolicinu a onda se vani razbacale na plesnim podijima i opustosile sankove... Nismo se napile, sto je pozitivna strana, bile smo relativno trijezne kada smo se uputile doma znajuci da neke danas rade, a i mi koje danas ne radimo - idemo veceras dalje u djir...

(Nije bilo nekih komada, ako vas zanima)



VECERAS POCINJU MASKARE...
To mi je mozda jedina stvar koju vucem iz djetinjstva i koja me i dalje opusta i uveseljava... Nema mi do subotnje veceri u domu (tu jednom u Rijeci) zaplesati sa frendovima... Opustiti se... I naivno svake se godine sa njima zajebavati kako ca i ja sa njima u zvoncare (a istina je da ono zvono vrazje njihovo jedva dignem sa poda a kamo-li da ga nosam)...

Neznam, ali evo ide moje doba godine... smokin



| komentiraj (2) | print | # |

<< Arhiva >>