< siječanj, 2009 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Studeni 2009 (1)
Kolovoz 2009 (1)
Srpanj 2009 (1)
Siječanj 2009 (3)
Prosinac 2008 (1)
Studeni 2008 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KoMeNtArI Off/On

by: x.blogmaster.x

...Sedam godina živio sam danju i noću samo sa jednom mišlju u glavi - sa njom! Da je postajao ijedan krščanin toliko vijeran svome Bogu, svi bismo danas bili Isusi Kristi...
HENRY MILLER - RAKOVA OBRATNICA

...Da, sada gledam kroz tvoje oći, ti si nišan na licu moga anđela. Oprosti što odlazim, ja nikada ne ostajem...
SOREN KIERKEGAARD - DNEVNIK ZAVODNIKA

...Nijedan luđak nije lud, ako čovjek prihvati njegovu logiku...
G.G.MARQUEZ - O LJUBAVI I DRUGIM NEČASTIM SILAMA

...Remember where you come from, where you are going, and why you crated the mess you got yourself into in the first place...
RICHARD BACH


free web hit counter


srijeda, 14.01.2009.

Da ... Ponovo malo kasnim i ponovo nije moja krivica!
Ali odsada mislim da nebi trebalo biti nekih duzis izostanaka sa Bloga...


Pa da vam sa malim zakasnjenjem pozelim sve najbolje u Novoj 2009.-oj godini i da vam zazelim da vam se sve zelje ostvare! Ako netko pise onaj popis sa odlukama za Novu Godinu neka uspije obaviti sve sto si je odredio...
Ja sam se sa tim popisom pozdravila jos davnih godina... Zasto? Jer nikada nebi stavila na njega one stvari koje JA ZBILJA ZBILJA ZELIM napraviti, nego one koje mislim da bih trebala napraviti... Onda to izgleda jako dosadno... I onda naravno nista od toga ne napravim!
Da ga sada sastavim izgledao bi otprilike ovako:

- NE prestati pusiti
- Zbilja otici na Kretu 01.10.2009
- Posjetiti DUBLIN (Uh, san snova)
- Posalti jednu osobu u rodno mjesto


...

Ima toga jos... Al sada bi postala neugodna sama sebi jer me neke odvratno-pokvareno-zloceste osobe jako jako ljute. Pa da si sprijecim zivciranje, bolje stati na vrijeme... Ako se sjetim jos koje dobre odluke dopisati cu u tekstu...

Inache, nisam skijala ove godine. Nisam mogla...
Nisam se bas zabavila za docek Nove. Nisam mogla...

Tako da se uz moje novogodisnje zelje pridruzuje jos jedna - zelim svima puno zdravlja!

Idem sada!
Ne, neidem nista raditi... Idem se izlezavati...
Trebalo bi pocet uciti... bang



| komentiraj (6) | print | # |

<< Arhiva >>