studeni, 2008 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Studeni 2009 (1)
Kolovoz 2009 (1)
Srpanj 2009 (1)
Siječanj 2009 (3)
Prosinac 2008 (1)
Studeni 2008 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KoMeNtArI Off/On

by: x.blogmaster.x

...Sedam godina živio sam danju i noću samo sa jednom mišlju u glavi - sa njom! Da je postajao ijedan krščanin toliko vijeran svome Bogu, svi bismo danas bili Isusi Kristi...
HENRY MILLER - RAKOVA OBRATNICA

...Da, sada gledam kroz tvoje oći, ti si nišan na licu moga anđela. Oprosti što odlazim, ja nikada ne ostajem...
SOREN KIERKEGAARD - DNEVNIK ZAVODNIKA

...Nijedan luđak nije lud, ako čovjek prihvati njegovu logiku...
G.G.MARQUEZ - O LJUBAVI I DRUGIM NEČASTIM SILAMA

...Remember where you come from, where you are going, and why you crated the mess you got yourself into in the first place...
RICHARD BACH


free web hit counter


nedjelja, 16.11.2008.

Eto da! Ponovo sam tu!

Danas sam tako ja zagasila Facebook u trenutku slabosti! Svijesna da je to samo trenutna slabost koja ce me drzati dan - dva maksimalno, stavila sam ono - aj vil bi bek! Kada sam primila ljepo onu obavijest da je moj akaunt deaktiviran sjedim pred kompom i neznam sta cu kamo cu!
Prosurfam malo forumichem koji posjechujem, prochitam Blogove kojima sam vijerna josh od onog mojeg prvog bloga... To su davna vremena...

... Kad se samo sijetim ...

I malo se njechkam i odluchim da nisam dugo pisala Blog i da bi se mogla vratiti... Neznam shto me tochno natjeralno ne ovaj potez al sada znam! Idem totalno announ kao da me nikad prije nije bilo na Blogu! Kao da nikada nisam postajala on lajn!



Osjecham se izgubljeno!
Krenula sam u prvi post bez nekakve prave ideje za post pa mi je malchice chudno! Ne planiram se osobno predstavljati, jer ono zapravo bitno che se pokupiti kroz postove.... A niti se ne smatram osobom o kojoj se neshto posebno ima za pisati!

Neka, ovo mi je za sada i previshe...
Moram se naviknuti da sam ponovo na Blogu! Nije me bilo skoro 10 mjeseci... yes Da i ja sam sada shvatila da me zapravo predugo nije bilo!



| komentiraj (3) | print | # |

<< Arhiva >>