uzalud tražim pogodan citat...

srijeda, 16.11.2005.

the worst day ever, mislim kaj se starci tiche, meni je bilo oke.
danas su ludi bili, stara vise nego stari, valjda jer nije chike imala. tak huda nije bila od onog dana dok je skuzila da sam tetoviran. kao, ona sama se dela i niko joj nist ne pomaze... tra la la. i tak.
danas smo pisali geografiju. ja se nisam nist ucil... i dok sam dobil ta 3 papira slijepe karte za ispuniti i jos pitanja iz teorije, samo sam se potpisal, pofarbal celu kartu hrvatske i napisal 'medjimurje do meksika' , jer je izmedju ostalog trebalo i medjimurje oznaciti. kulja bu pala. al bar nebum dobil 2 kulje i 2 neopravdana kak oni koji su frentali, makar sam razmisljal o tome. predal sam ispit i izasel van, tekmu glet. poslje je bil veliki odmor pa sam pustil nofx za didi. nek joj bude. makar ne znam ko je... i onda na jednu polkilnatu do ducana. pod vjerunaukom nas je profesor pustil van, sam kaj nemo smetali onima koji slusaju. i to celih 10, 15 min prije kraja sata, pa smo se odpelali do ruze romantik na litru i vodu. vanch je vozil, drac je placal. bog im platil. morete si misliti kak je to zgledalo, dojde 4 lika v krchmu, 3 imaju skolske papuce, dobro ja sam imal patike. poslje toga jos na pivo, pa jos jedno poslje fizike, pa sam na povjesti skoro potral prozora pred profesoricom. i tak. bilo je zanjimljivo.

ma pusi kurac!
- 23:56 - Mrmljaj (16) - Print - drek

<< Arhiva >>