uzalud tražim pogodan citat...

nedjelja, 06.11.2005.

Saturday Night Live + Madagascar Penguins

cudna neka subota... prvo zoven zaga, veli da mu se neda van jer je zima. onda zovem zokija, on veli kaj dojdem do njega pa bumo se onda culi s ostalima. i dojdem ja do njega, zovemo maksa. javi se on i veli da su v sloveniji. sviraju. hm. znaci, zag nije isel van, gec i skrobar su na faksu, maks, bres i pleh v sloveniji, tak da smo zole i ja sami ostali. prvo smo isli do naja po pijacu. onda do njega. malo smo plejku pokali i spili si. onda do grada. isli smo malo do hrasta al nam se nije dalo placati za upad, sam kaj bum slusal svojega kuma kak pusta mjuzu. onda malo okolo pa doma. mirna subota... nist posebno. al sam zakljucil da sljedecu subotu dok pem van si budem oblekel najlonke, jer, mora da je to najbolji toplinski izolator. ja se zmrzavam s zimskom jaknom i kapom, a nekakva zenska koja ima takvu minicu kaj bi joj se nekaj moglo zmrznuti, ima sam najlonke ispod i nije joj zima. mislim nemam ja nist protiv toga, naravno ali ak me vidite negde s najlonkom prek glave, kaj nebudete mislili da sam nekaj opljackal nego mi je samo zima.
i, gledal sam danas jednoga zakon crtica. madagascar penguins in christmas caper. preporucam.
ajd zdravo.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us

je, i ako vec ostavljate komentare, dajte se potpisite.. thnx

i gle sranja!
- 18:36 - Mrmljaj (2) - Print - drek

<< Arhiva >>