malo drugačiji sportovi

ponedjeljak, 02.04.2012.

Že100ko

"Žumberak oko sto km", pretumbavanjem tih elemenata smo spontano došli do logičnog naziva trke Že100ko. Tu je raspis, a opis mi se piše jer imam pametnijeg posla pa je ovo dobar način ne-rađenja istog.
Krenuli smo iz Samobora, cca od Vugrinščaka, oko 4:03, nas 20tak. Kaj se tiče mojih prolaza, a do Ječmišta to je plus-minus sve isto i za Pandžu jer smo otprilike išli skupa lagano prateći rano odbjeglog lakonogog Mukkija... Šoićeva 5h16, Jarušje 6h10, Šimraki 6h54, Gornja Vas 7h52, Ječmište 8h50. Dalje solo Vodice 9h33, Pliješ 9h48, kod Miklavža u Sloveniji 10h55, Gera 11h21, Sošice 12h29, slap Sopot 12h57, Kekić d. 13h31, Hartje 14h29, Kalje 15h15, Slap Brisalo 16h15, Zečak 17h59, Dragonoš 19h02, Jap 19h31,dalje se ne sjećam točno , nisam više bilježio, uglavnom završili par minuta prije ponoći i isto tak ispod 20h.

Solo sam dakle išao sve od Ječmišta, preko krasnih livada, sreo Sablju, Peću i Renata Požgaja pod Gerom (nakon 30min mog zabrijavanja u Sloveniju), a stigli su me tek u kanjonu Brisala kad sam se već gadno počeo vucarati i kupati po potocima. U tom kanjonu kad se dođe do srušenog mlina, e predaleko si, vrati se 100m nazad i tu staza ide gore. Željene čevape sam nažalost propustio, malo prerano došao na Sopot. Do kraja smo išli više manje skupa u četvorki, s tim da je Pećo pomalo iscurio zbog žulja. Jaki noćni usponi na Plješu i Okić sa jurnjavom za ciljanim vremenom i fini tempo pred kraj, u pravom jakom ultraškom društvu. Prekrasan dan, divan teren.
Konda gore, kile dole, to te ja pitam. Mislim da je ovo prvi put nakon jeseni 2008g da sam zagrebao ispod 80kg, a nakon ovoNovogodišnjeg prasenja na 85 žive vage.

Živo se sjećam vaganja po silasku s baznog logora Annapurne, kad sam imao lebdećih 72kg. Nakon toga sam do doma već uništio 5kg junk fooda i ubrzo se krenuo "oporavljat" tak da taj oklop masti još tešem. Al ove godine to sve ide dole, tako mi ahilovih tetiva (osim ako one kažu drugačije).
- 10:44 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>