Nemam tremu, a Petriću želim brzi oporavak

Mario Mandžukić je Zagrebovim navijačima u nastavku sezone poklonio čak pet pogodaka i sigurno je jedan od najzaslužnijih što su “bijeli” iz Kranjčevićeve isto toliko puta zaredom izlazili kao pobjednici. Njegov angažman nije ostao nezamijećen; izbornik Slaven Bilić, poznato je, preferira mlade igrače, no poziv u najbolju vrstu ipak je iznenadio Mandžukića.

Tek ga je razgovor s izbornikom uvjerio da nije riječ o šali, a usput je dobio i nekoliko savjeta...

- Rekao mi je da ne poletim visoko, no isto tako da mi se ni noge ne moraju odsjeći. Jednostavno, neka budem što jesam. Drago mi je što me Bilić pozvao, no želim Petriću što brži oporavak - rekao je Mandžukić.

U domu Mandžukić u Slavonskom Brodu zavladalo je sveopće veselje?

- Kada sam javio vijest, mama je ispustila slušalicu i počela vikati od sreće.

Reprezentativni poziv ne bi uslijedio da Zagreb tako sjajno ne gazi suparnike u prvenstvu?

- Bez suigrača i trenera Blaževića ne bih to ostvario.

Jesu li vas počeli prepoznavati na ulici? Osjećate li se kao zvijezda?

- Nekidan me zaustavio jedan gospodin, pitao jesam li ja Mandžukić, a zatim rekao: ‘Svaka čast, zbog takvih igrača se treba vratiti na stadion’. Bilo mi je stvarno drago. Naravno da se ne osjećam kao zvijezda, još sam na početku karijere, no vidi se u svakom slučaju razlika od prije godinu dana...

Primjećuje se i velika razlika u odnosu na prethodne dvije godine, kada ste u Marsoniji i Drugoj ligi, osim što ste postigli 17 pogodaka (22 utakmice), zaradili čak četiri crvena kartona u jednoj sezoni?

- Bio sam mlad, lupali su me po nogama s loptom i bez nje, a to tada nisam mogao trpjeti. Reagirao sam, a sada znam da je to bilo pogrešno. Ove sezone nisam dobio ni jedan crveni karton. Pomogao mi je dosta trener Petković, a sada Blažević.

Niko Kovač je izjavio da ne morate osjetiti debitantsku nelagodu?

- Ne plašim se igrati protiv nijedne momčadi, a nemam treme ni od susreta s dečkima iz reprezentacije. Većina njih ima iza sebe veliku karijeru i mogu mi samo pomoći. Svi su to prošli.

Makedonija dolazi u Maksimir ipak kao autsajder?

- Makedonci su remizirali s Engleskom u gostima, imaju čvrstu obranu i odlične skakače, no vjerujem da ćemo ih pobijediti.

Nadate li se u skoroj budućnosti i pokojoj minuti u najjačoj vrsti?

- Imamo sjajne napadače, Petrića, Eduarda, Balabana i Olića, a u prvom redu želim uz njih učiti. Zaigrati u reprezentaciji mi je životni san.

Podosta se pisalo oko Dinamova zanimanja za vaše usluge. Jeste li se sreli ikad s Mamićem?

- Nisam ga nikad osobno upoznao.

Je li vam Zagrebov predsjednik Medić išta sugerirao u vezi s napisom o mogućem zanimanju Dinama?

- Nije, ali nema ni potrebe, vezan sam čvrstim ugovorom. Uopće ne razmišljam o odlasku, čiste sam glave i jedino koncentriran na Kranjčevićevu. Naravno, i reprezentaciju...


Izvor: Jutarnji list

www.bijeli.com19.03.2007. - 11:26 - #Kontakt

<< Arhiva >>


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

NK ZAGREB


  • Puno ime: Nogometni klub Zagreb
    Nadimak: Pjesnici
    Osnovan: 1903.
    Stadion: Kranjčevićeva 4
    Kapacitet: 12 000

    Predsjednik: Dražen Medić
    Sportski direktor: Igor Čalo
    Trener: Miroslav Blažević


    Najveći uspjesi:

    1997 finale Kupa Hrvatske
    2001/2002 prvaci Hrvatske
    2005, 2006 prvaci Dvoranskog prvenstva Hrvatske








IGRAČI 2007/2008