Ćiro Blažević: Neću dopustiti da moj klub trpi nepravdu

Miroslav Blažević

Nakon pobjede u Vinkovcima (1-0), nogometaši Zagreba nagrađeni su s dva slobodna dana. Velikodušna Ćirina gesta im je, u ovom trenutku, najpotrebnija jer su se iz Vinkovaca vratili prilično “izudarani”. Kako su sami naglasili, već dugo neka momčad protiv njih nije tako oštro igrala. A oni su dobili dva crvena kartona?!

Međutim, ni tada, nisu ustuknuli. Uspjeli su u nadmetanju, devetorica protiv jedanaestorice, izvući pobjedu, četvrtu u nizu, a bez primljenog pogotka. Podatak je to za respekt. Trener zagrebaša Ćiro Blažević se, pak, posljednjih dana legitimirao kao borac protiv svih nepravdi u hrvatskom nogometu i privilegija, a pritom je natuknuo upravo nešto o sudačkoj naklonosti “modrima” u Varaždinu. Kao svjedoke je naveo izbornika mlade reprezentacije Ladića, tajnika HNS-a Srebrića i predsjednika Markovića.

Mislite li da će krenuti hajka na vaš klub? Je li to bio početak u Vinkovcima?

- Najavio sam rat svim anomalijama. Do istrebljenja. U Vinkovcima je to bila anomalija. Ne znam, možda su htjeli pokazati da su oni ‘gazde’.

Tko?

- Svi znaju... No, znat ću odgovoriti. Na mojoj strani je poštenje. Uvijek ću reći istinu, neću ništa kriti. Neka netko bude privilegiran, ali ne na taj način da suparnička strana trpi nepravdu. Sport se ne smije povrijediti. Nismo zaslužili u Vinkovcima niti jedno isključenje. Mujdža je dodaknuo loptu, bilo je to tik uz aut-liniju uz koju sam stajao.

Zašto se kao trener ‘modrih’ niste borili protiv privilegiranosti, jer i tada je ‘politika’ itekako imala prste u klubu iz Maksimira?

- Kako nisam, uvijek sam se borio, pa sam izvadio svojeg igrača kad sam mislio da je suparnički nepravedno isključen. Kod svojih igrača ne dopuštam simuliranje, ležanje na travnjaku i slično.

- Imaš li još nešto? - pitao je na kraju vječito blagoglagoljivi Ćiro, očito izgubivši strpljenje, a kako je sam priznao, napala ga je i prehlada.

Njegova momčad je, nedvojbeno, hit i osvježenje, a u Kranjčevićevoj se ponovno igra sjajan nogomet...


Više na Jutarnji list

www.bijeli.com12.03.2007. - 10:59 - #Kontakt

<< Arhiva >>


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

NK ZAGREB


  • Puno ime: Nogometni klub Zagreb
    Nadimak: Pjesnici
    Osnovan: 1903.
    Stadion: Kranjčevićeva 4
    Kapacitet: 12 000

    Predsjednik: Dražen Medić
    Sportski direktor: Igor Čalo
    Trener: Miroslav Blažević


    Najveći uspjesi:

    1997 finale Kupa Hrvatske
    2001/2002 prvaci Hrvatske
    2005, 2006 prvaci Dvoranskog prvenstva Hrvatske








IGRAČI 2007/2008