petak, 26.05.2006.

....

...

10:28 | iAKo. (21) | nAs. | nEMa.

petak, 19.05.2006.

i can't erase all my memories of you

Samo jedan tren može zauvijek promijeniti život

Sjedila je u mraku.
U kutu svoje sobe.
Razmišljala o njemu.

Sretala ga je u izgubljenim mislima,
zajedno su letjeli na krilima njene mašte,
držeći se za ruke.
Bježeći od stvarnosti i stvarajući svoju.

Nestao je tog tmurnog dana želeći promijeniti svoju sudbinu.
Mislio je da ju nitko ne može mijenjati.
Kako?
Pa on je sada svoju promijenio…
a i njenu…
promijenio ju je samo jednom odlukom.
Nikad neće znati da li je bila prava.

Još je u školi razmišljao o tome.
Koračao je mirno,
polako se približavajući mostu,
utočištu za sve probleme.
Često je tamo odlazio,
samo što je ovog puta bilo drugačije,
ozbiljnije.

Želio se riješiti svih svojih problema.
Onih koje je imao i onih koje će imati.
Želio je trajno pobjeći od stvarnosti.
Suviše tužno…

… za promjene je potreban samo jedan tren …


Evo ovo je sastav kojeg smo aida i ja pisale više od sat vremena..
Boooolesno.
To je neki mix mog i njenog sastava+dodatak kojeg smo jučer smišljale.
aj pozz svima.
pusa. kiss

napisala-bangcelija wave

16:31 | iAKo. (21) | nAs. | nEMa.

utorak, 16.05.2006.

evo malo...zajebancije...:))

Evo malo o Žaku:

=>Žak igra biljar sa planetima.

=>kako žaka krste?kanaderom.

=>Žak stavlja majonezu na aspirin.

=>Kad Žak stane na vagu, vidi svoj broj mobitela.

=>Žak se vidi i iz satelita.

=>Kad Žak skače bungee, ide ravno u pakao.

=>Sliku Žaka možete vidjeti u časopisu na stranici 4, 5, 6, 7 i 8.

=>Žaku su krafne tic-tac.

=>Koliko žak može pojest? Kolko cijela Etiopija u jednom danu.

=>Žak nikad ne prelazi cestu, on je uvijek na obje strane.

=>Žak se vidi na radaru.

=>Žak napuni kadu, i onda pusti vodu.

=>Žak je privlačan samo gravitaciji.

=>Leži Žak Houdek na plaži. Dođe Greenpeace i odvuče ga natrag u more.

Nešto o Ivani Kindl:
=>Leži Ivana Kindl na plaži. Dođu surferi i pokupe je s ostalim daskama

=>Ivana nema sjene.

=>Žak sa Ivanom čačka zube poslije jela.

=>Uz Žaka na pozornicu jedino još stane Ivana Kindl.

=>Ivana nije oduvijek izgledala tako. Nekoć je bila prpošna i bujna. A onda je Žak sjeo na nju.

=>Ivana najlakše glumi djeda Mraza - ona se provuče kroz svaki dimnjak.


Severina:
=>Po severini bi mogli napraviti statistiku dužine splovila u hrvata.

=>Unatoč globalnom pljuvanju po njoj, severina je uspjela sve progutati.

=>Da je severina doktorica bavila bi se genetikom kurca.

=>Nakon što severina ima nastup, tehničari moraju brisati spermu sa mikrofona.

=>Zbog Severine svjetske zalihe sperme naglo se smanjuju.

=>Severinin moto je: jedan spermatozoid svako jutro snagu daje!

=>Severina je tolika drolja da joj žene iz gajeve rade prosvjede ispred kuće, jer im uzima posao.

A sad NEVEN CIGANOVIĆ:

=>Neven Ciganović je vidio severinu i rekao: ja želim takve usnice!

=>Leži Neven Ciganović na plaži. Dođu cigani i pokupe ga s ostalom plastičnom ambalažom.

=>Kad Neven ode u kuću strave, ponude mu posao.

=>Nevenov psihijatar ga je zamolio da leži na trbuhu.


post:lucija

12:46 | iAKo. (12) | nAs. | nEMa.

utorak, 09.05.2006.

Stoji naslonjena na prozor.
Gleda u daljinu.
Razmišlja o njemu.

Sretala ga je u izgubljenim mislima svoje mašte.
Zajedno su bježali od izgubljenih snova.
Držeći se za ruke.

Djeca trče u parku.
Veselo.
Bezbrižno.

Ispušta kemijsku iz ruke.
Promatra kako se odbija od zidove.
Pada na cestu.
Rastavlja se na tisuće dijelova.

Suza joj klizi niz obraze.
Polagano.
Nenadano.

Spušta pogled.
Zamišlja ga kako leži dolje.
Poput one kemijske koju je maloprije ispustila iz ruke.

Samo jedna njegova odluka, samo jedna sekunda,
promijenila joj je život.

Nikad neće znati da li je bila kriva.
Nikad neće vidjeti njegovo lice.
Njegov osmijeh.

Sama će voditi bitke u potrazi za boljim danima.
Jer njegova želja novim životom bila je jača od njene.
No zauvijek će biti u njenim mislima.
Od tamo nikada neće pobjeći.
….

evo ja sam napokon prepisala sastav na komp pa da vas pitam.
jel ovo sastav ili pjesam u prozi..?
ja nechu da je ovo pjesma..headbang
to mi je profa danas rekla.namcor
jel da da nije..??

ok aj nechu vishe razmaženo o svom SASTAVU...!!!!!!!!!

aj pozzzzz svima.. kiss

post by: cerekcelijacerek


13:45 | iAKo. (17) | nAs. | nEMa.

ponedjeljak, 08.05.2006.

joooojjj...ajmo jedna pjesmica..

Gledam u pod.
Gledam al ne vidim.
Sve je nekako mračno.
Osjećam da me nešto stišće,boli,jako boli..
Hoću zaplakat odjednom.
Vidim kako mi je zapravo bilo
lijepo u mom životu.
gledam u to,u taj život
ali ne shvaćam..kako?
Zašto sam..?
Neznam.
Žao mi je.
Sad osjećam da me neko gleda.
Neko poseban.
Gleda me sa suzama u očima.
Hoće me dodirnuti.
neznam šta da mislim.
Pitam se sada.Zašto?
Zašto mi nisi to prije rekao?
Znaš kolko bi mi to značilo.
Ali gledam i s druge strane.
Neko me
ipak voli.


evo...mislim da sam pukla.inače nikad ne pišem takve stvari.neznam,nek0o me pogodio..nut


Post by: LUCIJA


20:10 | iAKo. (11) | nAs. | nEMa.

nedjelja, 07.05.2006.

..EvO PrFi pOst..

evo uvod..
za pochetak..
ovo je blog koji pripada mojoj lijepoj,pametnoj, nadasve savrshenoj sestrichni i naravno cerek meni cerek..
ma zahebavam se.
evo, kao shto pishe i u boxu, bit che tu svega..
aj idem ja dalje jer fakat ne znam kai da napishem..
svima slinafi žvalj kiss

bbttww. zaboravih napisat..
post by: celenčica.. dead

20:05 | iAKo. (5) | nAs. | nEMa.

Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.