Internetski Arhiv

03.11.2009., utorak

Jednom davno, posvađale se boje Svijeta

Svaka je od njih tvrdila da je najbolja, najvažnija, najkorisnija...

Zelena je rekla: Jasno je da sam najvažnija. Ja sam znak života i nade. Izabrale su me trave, lišće, drveće, bez mene bi sve životinje umrle. Pogledaj prirodu i vidjet ćeš kako sam najraširenija.

Umiješala se Plava: Misliš samo na zemlju, ali uzmi u obzir nebo i more. Voda je temelj života, ona iz oblaka pristiže u dubine mora. Nebo daje prostor i mir. Bez mene bi i ti bila ništa.

Žuta se nasmijala: Sve ste tako ozbiljne. Ja svijetu donosim smijeh i toplinu. Sunce je žuto, Mjesec je žut, zvijezde su žute. Svaki put kad pogledaš u suncokret, cijeli se svijet nasmije. Bez mene nikakve zabave ovdje ne bi bilo.

Narančasta se počela ljutiti: Ja sam boja zdravlja i snage. Dragocjena sam jer služim potrebama ljudskog života. Prenosim najvažnije vitamine. Sjetite se mrkve, naranči, manga. Ne trčkaram uokolo, ali kada u svanuće ili u suton ispunim nebo, moja ljepota učini da svi zaborave ostale boje.

Crvena se više nije mogla suzdržati pa je zavikala: Ja sam vladalac! Ja sam krv! Život je krv! Ja sam boja opasnosti i hrabrosti. Spremna sam boriti se. Donosim vatru krvi, boja sam strasti i ljubavi, crvene ruže. Bez mene bi Zemlja bila prazna poput Mjeseca.

Grimizna se uspravila u punoj visini, bila je vrlo visoka i govorila svečano: Ja sam boja moći i kraljeva, poglavica i biskupa. Znak sam autoriteta i mudrosti. Ljudi se ne pitaju o meni, oni jednostavno slušaju.

Konačno, Indigo boja je progovorila, puno tiše od ostalih, ali s istom odlučnošću: Razmislite o meni. Ja sam boja tišine. Jedva me primjećujete, ali bez mene bi svi postali površni. Predstavljam misao i duboku vodu. Potrebna sam vam za ravnotežu i kontrast, molitvu i unutarnji mir.

I tako su se Boje nastavile svađati, svaka uvjerena u vlastitu nadmoć. Svađa je postajala sve glasnijom, a onda je odjednom bljesnula munja! Zagrmjelo je i Kiša se počela slijevati. Boje su se stisnule jedna uz drugu i usred pljuska začule Kišu kako govori: O, vi budalaste Boje, što se svađate pokušavajući steći dominaciju nad ostalima. Zar ne znate kako ste sve napravljene za posebnu namjeru, jedinstvene i različite od ostalih? Uhvatite se za ruke i dođite k meni.

Poslušavši, Boje su se uhvatile za ruke. Kiša je nastavila: Od sada pa nadalje, kad god bude kišilo, svaka od vas protegnut će se nebom u velikom luku kao podsjetnik da možete živjeti u miru. Duga je znak nade u sutrašnjicu.


I tako, kad god dobra Kiša ispere Svijet, a Duga se pojavi na nebu, prisjetimo se poštivati jedinstvenost i posebnost drugih.

(Plavi planet)


- 17:18 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

< studeni, 2009 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Listopad 2011 (1)
Ožujak 2010 (3)
Veljača 2010 (1)
Siječanj 2010 (1)
Prosinac 2009 (3)
Studeni 2009 (15)
Listopad 2009 (3)
Travanj 2009 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis Bloga - Kruzni E-Mail

Linkovi

Idemo različitim životnim putevima, svejedno kamo pošli, uvijek nosimo dio onih koje volimo

Ovo mi diže tlak - Thompson