10

nedjelja

studeni

2019

Samo treba znati sve dolazi kad treba

Odlazim na vrijeme od loših navika.od bolnih misli,od negativnih ljudi.Nije teško izgubiti sebe živjeti u drugačijoj realnosti jer žrtvujući se uzalud ,oduzimamo sebi snagu.
Vjerujem da sam naučila da na vrijeme odlazim iz raznih životnih situacija, vjerujući svojoj inOne ujedinjuju kombinaciju vanjskog izgleda i ljepote.Razvijaju empatiju, žive sa strašću.Žele biti autentične vlastitim principima da buali otići je jednostavno neophodno.
Ne bojim se griješiti -jer to znači da sam pokušala i krenula dalje.Nekada treba otiči pokazujući da ništa izvana ne može imati veću cijenu .od onoga što je unutar mene.Znam da veličina nekog cilja je cijena koju sam spremna platiti ali nekada je mnogo veća cijena odustati od svega jer shvatim da nije toliko vrijedna..Želim biti mudra, dajući drugima priliku da se i oni potrude i ravnomjerno podijele sve teškoće odnosa i života.Život je prekratak da bi ga trošila na razgovor o ljudima,ogovaranju koja nemaju nikakvu vrijednost.Ljubav znaći dati nekom priliku da nas povrijedi, vjerujući da to neće učiniti. Ljubav je samo riječ

dok se netko ne pojavi i podari joj smisao..Možda se ne radi o tome jesmo li ikad spremni za ljubav, već je li ljubav spremna za nas.
Vrijedno je njegovati pravo prijateljstvo Jednoga dana kada shvatim ,da sam ostala sama,oni će doći i reči :jesi normalna,pa imaš nas
Želje-i jesu život..
.
Samo treba znati sve dolazi kad treba



Oznake: plaža

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.