02

utorak

veljača

2021

Spoznaja

Eto ti rezime jučerašnjeg događaja:

Uvrijedio si se zbog ponašanja koje ti meni priuštiš dva puta mjesečno u trajanju od dan, pa sve do cijelog tjedna.
Demonstrativno si vratio ključ i drago mi je da si to učinio jer nisi kod mene izazvao apsolutno nikakvu reakciju.
Znači, nije bilo ni drhtaja, ni nelagode, ni žaljenja, ni grča u želucu.

Na prvu.

Na drugu, počela sam se tome veseliti.

I bila sam uvjerena da ćes zbilja otići.
Ali eto, nisi.
Nije mi žao zbog toga, ali mi je drago da sam shvatila kako me tvoj odlazak uopće ne dira.
I, da ne bi bilo zabune, moji osjećaji prema tebi nisu se promijenili, samo imaju drugu dimenziju.
Zadovoljna sam.
A sad idem skuhati grah.
Može?

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.