02

nedjelja

veljača

2020

Kreativna nastranost

Zove me sinoć prijateljica i kaže:
- Znaš, nikada nisam doživjela pravo Valentinovo, onako, da me netko baš tada voli i da u tajnosti organizira tu večer samo za nas i da ...

- E, kažem joj, na krivu adresu pišeš. Do Valentinova držim kao do lanjskog snijega, a dobro znaš da obožavam kišu.
Neka je tebi svih drugih dana lijepo i neka si mi sretna. Valentinovo je ionako izmišljena glupost. Ali, ako baš želiš, eto, odričem se tog dana s njim i posvećujem ga tebi.

Smijemo se obje.

Gledam se neki dan u zrcalu nakon tuširanja. Nisam uopće kritična prema sebi, ali, ruku na srce, godine nose svoje.
Sise više ne stoje kao nekada, a bome ni s guzom nije bolje.
Počela sam trenirati prije mjesec dana.
Teretana i personalni treneri. Prekrasan ljubavni par.

Kaže mi ona:
- Nitko ti neće primijetiti sise, kad ti vide guzu!

Dovoljno poticajno, zar ne?

Osim toga, naučila me savršeno kružiti zdjelicom, al ono ... sama sam sebi najseksi kad to činim, a neki dan sam primijetila da me mali u čudu gleda dok sjedim na njemu i kružim dok me drži za bokove.

Otkrivanje novih dimenzija seksualnosti u pedesetima. Neprocjenjivo.

U ovom vremenu provedenim s njim, otkrila sam da posjedujem notu nastrane kreativnosti.
Nek sam barem u nečemu kreativna.
On to prihvaća širokim osmijehom.
Zaključujem da mu se sviđa, a ja volim ugađati.
O, kako to volim !

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.