28

petak

rujan

2018

Pas mater, mislim da sam se zaljubila !

Čudesan je taj život, kad odjednom imam poljubaca i zagrljaja i osmjeha, svakodnevno, i to nekoliko puta na dan.
Nešto kao antibiotik, samo što ovo ne liječi samo tijelo već i dušu.
Lijep je taj život, taj, sa Švrćom pod krovom.
Istina, ponekad mi malo digne živac Ali samo malo.
I brzo prođe. Dovoljno da pogledam te njegove tople oke i sve prođe. A što i ne bi prošlo, pa jack pot se ne rasipa samo tako ...

Eto, jučer je bio jedan takav divan dan.
Navečer smo otišli u jedan mali restoran, sjedili tik uz more, pričali, smijali se.
Krasna večerica, pečene srdelice, romantičan ambijent, onako ribarski, trenutak kad zaboravljamo na svakodnevne probleme i pravimo se da smo sami na svijetu ...
Dogovarali smo vikend negdje u Gorskom kotaru, onako, samo nas dvoje u nekoj zabiti bez signala za mobitel ...

Kod kuće smo nastavili druženje. Sjedili na terasi, dijelili pivicu, zapalili cigaretu. Na telki je pjevao Balaš, a Švrćo je pjevao s njim. Pjevao je meni. Znam da je.

Rođen pod sretnom zvezdom magičnom
ali nad ovom zemljom generalno tragičnom
čemu sam bliži triput pogađaj
neko nad nama vrši oglede
hajde, usudi se i pogledaj u poglede
ovde je osmeh događaj

U šupak kosmosa smo upali
mnogi su domobranci zauvek prolupali
caruje virus apatije
al' ti na mene stavi upitnik
pa rekni, da l' ti bata
deluje ko gubitnik
ma nema šanse, šta ti je

Ja nisam luzer, o naprotiv
meni je osmeh lajt-motiv
ja nisam luzer, ja imam nas
a za svet ko te pita

Ja nisam čedo proseka
mene ne vuče oseka
s tobom je tretman poseban
svaki je dan dolce vita
i svud je Hollywood

Namlatim mesečno šest maraka
bude za cipolku i frtalj kile čvaraka
ološ mi veze ometa
ali kad dodjem kući tu si ti
e tu će tvrđavicu malo teže srušiti
to im je izvan dometa

Ja nisam luzer, o naprotiv
meni je osmeh lajt-motiv
ja nisam luzer, ja imam nas
a za svet ko te pita

Ja nisam čedo proseka
mene ne vuče oseka
s tobom je tretman poseban
svaki je dan dolce vita
i svud je Hollywood

Ta čudna povezanost mi uvijek izmami suze na oči.
I tako ... u jednom posebnom trenutku, spusti mi poljubac na usne i kaže ... možda ćeš jednom naći nekoga tko će te voljeti više
i jače i postojanije ... ali nitko ovako kao ja. Zapamti to.

I zapamtila sam i mislim da je ovo, poznavajući ga, najljepša ljubavna izjava koju sam mogla dobiti.

Legao je pored mene u krevet, uzeo mi ruku, isprepleo svoje prste s mojima i tako zaspao.

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.