21

utorak

kolovoz

2018

Prvi susret

Upoznali smo se prije nešto više od godinu dana.
Slučajno?
Ne vjerujem u slučajnosti.
Želim vjerovati da mi je ovo nagrada za godine strpljenja,
iskušenje za koje nikada nisam mislila da ću imati hrabrosti,
izazov o kakvom sam samo mogla sanjati
i adrenalin mom mirnom životu.
Sve to.
Samo sam se trebala usuditi.

Neupitne inteligencije, izdvojio se iz mase istih i površnih.
Osvojio me zdravim pogledom na svijet, čvrstim stavovima, duhovnošću, načinom na koji je komunicirao,
riječima koje je izgovarao i, nećemo se lagati, pažnjom koju mi je poklanjao.
Sasvim poseban mladi čovjek sa sasvim posebnom iskrom u duši.
Poljubio me i rekao, možeš me zaustaviti u kojem god trenutku hoćeš ...
Dovraga, ne želim da staneš, pomislila sam, nemam ja vremena da ikoga zaustavljam !

Zaspala sam obgrljena njegovim rukama dok mi je mirisao kosu.
Tako sam se i probudila.
Od tada, pa do danas, viđamo se svaki dan.

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.