18

subota

kolovoz

2018

Mlađi muškarac ?

Sjedim tako, zavaljena u naslonjač, nogu podignutih na stolić, pogleda uprtog u njegova leđa. Na sebi ima samo bokserice.
Kako se pomiče, tako poskakuju mišići na leđima i rukama. Pravim muškim rukama, prošaranim izbočenim venama po kojima volim putovati prstima.
Mlado, isklesano muško tijelo, širokih ramena, uskih bokova, male guze i mišićavih, dugih nogu.
Kuha nam prvu jutarnju kavu. Ritual vikendom.
Uživam u pogledu i toj igri pokreta koju mi poklanja.
Završava i okreće se prema meni, dođi, veli mi i smiješi mi se.
Krasne, tople smeđe oči i osmijeh punim usnama.
Sjedimo jedno nasuprot drugome. Mota mi cigaretu i pruža mi je.
Posegnem za njom i dok mi je pali, pogled mi zastane na njegovom trbuhu i dlačicama koje nestaju negdje u boksericama ...
Trideset mu je godina.
Ja sam prešla pedesetu.

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.