utorak, 01.11.2005.

maleni osvrt na sve ovo...

ne znam kako bi pocela...
al nekako mi se cini da ti u muskom postajes skroz druga osoba...
ne znam je li tome uzrok zaljubljenost u rudija, ali to mi smeta...
ono, dok smo same sve je super...
al cim se pojavi on...
ipak nije fer sta nisi isla s nama u biloga, nego s njima...
decko ti je ocito vazniji od nas...
i nemoj sad govorit kako si se napila i nisi znala sta radis...
preofucano zvuci...
sorry sta ti ovo moram govorit ovako..
al jednostavno se tako osjecam...
previse patis samo zbog ljubavi...
vidit ces kasnije da si pogrisila...
jer znam da bi dala sve da ti i on budete skupa...
ali on zeli samo iskoristit zensku, shvati to...

- 18:21 -

Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< studeni, 2005 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

KRIVO JE LJETO

Sjećaš li se nas na obali mora?
Na kraju onog starog mola?
Kad smo se pred roditeljima krili?
Sjećaš li se kako smo sretni bili?

Sjećaš li se kad smo šetali u ranu zoru?
Kad smo se kasnije kupali u moru?
Pa smo opet tako kad je Sunce palo?
Zašto je sve odjednom stalo?


.
.
.
.
Zar je bitno u zivotu tko će prvi prići?
Tko prvi nazvati? Tko sa ponosa sići?
Zar je bitno uvijek macho biti?
Čekati, trpjeti i alkohol piti?

Zar nije ljepše preko ponosa prijeći
Reći oprosti, ponos srcem sasjeći
Griješiti je ljudski
Opraštati božanski
Zato umri muški
Ne ljubi poganski....

Nemoj da ti srce od ponosa kamen bude
Nemoj da ti dušmani u ljubavi sude
I kad ti srce sve sumnje sabere
Ne daj da te ponos do srži razdere
Nek ti srce oprost toplinu i nadu, nek zla mržnja nestaje
Jer ljubav sve prašta, svemu se nada ljubav nikad ne prestaje....
.
.
.
.
.
myspace

GLOBUS



možda se pitate zašto ovdje stoji globus?
pitajte se i dalje, jer...to je retoričko pitanje.

jeste li ikad bili pijani, da ste se osjećali kao globus?
e, onda znate zašto...

znate zašto?
stojite na nogaru, ali se dalje vrtite...



ZEMALJSKA KUGLA


pitate se zašto zemaljska kugla?

to vam je isto kao globus, ali kad ste stvarno pijani,
nemate više nogare...
ali se i dalje vrtite oko svoje osi...
.
.
.
.
.
.
.
Iako te ljubim
Bezmjerno
Zamijenit ću te gorim
Namjerno
Jer srce ti je trošno
Nevjerno
Zamijenit ću te gorim
Ležerno...ležerno
Jer ostati uz tebe
Svoje vrijeme ti dati
I tijelo koje zebe
To se ne isplati
I mada još te trebam
Razmjerno
Zamijenit ću te gorim
Namjerno...namjerno
Jer proći će mi mladost
I dragocjeni sati
I bolje mi je radost
Nekom gorem dati
I mijenjat ću te gorim
Posvuda i stalno
Pred licem javnosti
I ilegalno
.
.
.
.
.
.
myspace

Potraži me
znaš da sam negdje blizu, znaš da uvijek sam blizu
Pronađi me
u svakome svome danu, ja u svakom tvome danu biću
Zaklopi oči
i otvori uši i slušaj me, osjeti da gledam te i
Priznajem
već dugo čekam te...

O more je mračno, valovi ne daju spas
kroz maglu te vidim, reci sa čuješ moj glas
Ja biću tvoj otok, biću tvoj posljednji spas
Za tebe ja čuvam svoj posljednji dah

Čini se
ko da se nikada prije nismo sreli, nećemo se sresti
možda...kasno je, kasno je
Ti traži me
na jednom od tvojih puteva biću, jedna od stanica tvojih
Ja sam
zaustavi se, prepoznaj me
upoznaj me, upoznaj me...

O more je mračno, valovi ne daju spas
kroz maglu te vidim, reci sa čuješ moj glas
Ja biću tvoj otok, biću tvoj posljednji spas
Za tebe ja čuvam svoj posljednji dah




brojač posjetitelja
1, 2, 3... 5254
Goooooogle<<
HTML i CSS tutoriali
Wikipedija - online enciklopedija


.
.
.
.
Image Hosted by ImageShack.us
.
.
.
.
.
.
.
Takkk neke baza fore....

Cijelu noć sam pio da te zaboravim a sada te vidim duplo!!
Oko za oko, pasta za zube.
Moderna matematika je kad u četiri ujutro vadiš korijen iz nepoznate.
Sve su gljive jestive al neke samo jednom.
Nikad ne jedi žuti snijeg. :)
Potrčao je u susret tramvaju... Tramvaj ga nije prepoznao.
Ako je abortus ubojstvo onda je drkanje genocid.
Ne gazite travu, pušite je.
Nikad ne raspravljaj sa frizerom o politici. (Ćelava)
Vuče, pogriješio si u jednom slovu. Trebalo je da me P O J E D E Š!
(trudna Crvenkapica)
Nekada sam bio ljudsko biće... A onda sam dobio modem.
Možeš me prevesti žednog preko vode samo ako je na drugoj obali gajba piva.
Alkohol je čovjekov najveći neprijatelj. Samo kukavica bježi od neprijatelja. I zato... Udri po neprijatelju!
Znaš li ti sta je oralni seks? Zini da ti kažem!
Dobra vila mi je ispunila dvije želje. Treći put nisam mogao.
Vrhunac gluposti je posaditi čvarak i čekati da nikne prase!
Vrhunac gluposti je kada ti rođeni otac objašnjava da si postao od majmuna.
Takvu rijetkost odavno nisam vidio. A onda sam pustio vodu.
Kud narkoman prođe, tud trava više ne raste.
Jebeš državu ako ti je krvni tlak veći od penzije.
Vozim kao grom! Svaki dan udarim u neko drvo!