ponedjeljak, 26.08.2024.

Slijedi leptira

Naslov: Slijedi leptira
Originalni naslov: Therapiert
Autor: Martta Kaukonen
Prevela: Ivana Ćosić
Izdavač: Znanje
Lipanj 2024. godine
322. stranice


Četiri protagonista Clarissa, Ira, Arto i Pekka dijele svoja razmišljanja s čitateljima.

Ira - dvadesetdvogodišnja serijska ubojica koja je mnogo propatila u djetinjstvu, počinje terapiju kod poznate psihoterapeutkinje.

Clarisse - žena pripada finskoj eliti, poznata iz televizijskih programa i sjajnih časopisa. Za Clarrisu je svaki pacijent poput princeze, tretira ih na poseban način i tvrdi da im samo ona može pomoći. Kad Ira dođe pod njezinu skrb, počinje igra mačke i miša bez pravila.

Pekka - Clarrisin muž, jako cijeni rad svoje žene. Krije veliku tajnu.

Aro je novinar koji je nakon smrti supruge pao u alkoholizam, što mu stvara probleme na poslu. Dobiva posljednju priliku od svog šefa - mora napisati članak o Clarrisu. To neće biti lak zadatak, jer to je ono što oni očekuju čitateljima, Clarrisa je dobro skrivena.

Iako se na prvi pogled veze između glavnih likova čine malo vjerojatnim, sa svakim sljedećim poglavljem nit koja ih povezuje postaje sve više zapletena, a njihove mračne tajne polako izlaze na vidjelo.
Četiri različite perspektive i relativno kratka poglavlja brzo stvaraju košmar da ne znate gdje vam je glava, a gdje 'rep'.

Iskreno sam se mučila sa čitanjem knjige, htjela sam više puta odustati, no na kraju ipak pročitala do kraja. Radnja mi nije držala koncentraciju, imala sam puno pauza između čitanja i sa svakom stranicom sam se pitala, 'što je pjesnik htio reći'. Izmijenjivanje protagonista knjige, njihovo šturo opisivanje i nabadanje me toliko živciralo. Rasplet radnje se desio tek pri kraju.

Nemam previše riječi kojima bi opisala moj doživljaj knjige, niti da li ju preporučujem, stoga tu stajem sa pisanjem. Procijenite sami da li je vrijedna Vašeg vremena.

- 12:06 -

Komentari (1) - Isprintaj - #

subota, 24.08.2024.

Izgubljen

Naslov: Izgubljen
Autor: Inna Moore
Izdavač: Innamorata
godina
375 stranica

"Poštuj tuđe vrijeme. Ono je jedno od najdragocjenijih stvari koje čovjek ima na ovom svijetu. Uz slobodu i izbor. Nikad ne znaš koliko ga zapravo imaš, zar ne? Stoga cijeni svaku minutu i živi svaki tren."

Evander, zgodni Grk, kuje tajne planove kako da osveti majčinu smrt.
Selena, mlada latino žena koja sanja o pravoj obitelji i sreći.

"A sad još jedan pečat našeg braka, više za javnost nego za nas."

Njih dvoje zajedno....hm...i dobitak i katastrofa.
Tvrdoglav i osvetoljubiv Evander, željan osvete. Cilj mu je zavesti Selenu, odluči joj ponuditi ugovor kao na obostrano zadovoljstvo, a kada ona padne, odbaciti ju kao staru krpu.

Glasna i otvorena Selena, željna obitelji, sloge i ljubavi. Nakon otkrića da je njezin zaručnik već oženjen i očekuje dijete, raskida, pristane na Evanderov ugovor i odlazi s njim u Grčku. Ugovorom dobiva knjižaru koju je njezina majka vodila do smrti.

"Ako ne uđeš u potpunosti u ulogu, nikad je nećeš odigrati vjerodostojno."

Njih dvoje, toliko različiti, a opet se toliko nadopunjuju. Koliko su mi samo muke zadali dok sam čitala. Njihove prepirke, svađe i ponos, došlo mi da doslovno uđem u knjigu i oboje dobrano išamaram da dođu k sebi. No, opet sa druge strane, njihovi pogledi, požuda i ljubav me oduševila. Trenuci kada usprkos svemu, bili su samo za njih dvoje.


"Muškarac će te varati onoliko dugo koliko to dopustiš."

Ne želim previše odavati jer nije fer prema onima koji još nisu pročitali knjigu. Od mene svakako imate sve preporuke za ovu knjigu.

- 13:20 -

Komentari (1) - Isprintaj - #

četvrtak, 08.08.2024.

Iz Londona s ljubavlju

Naslov: Iz Londona s ljubavlju
Originalan naslov: With Love from London
Autor: Sarah Jio
Prevela: Ela Horvat
Izdavač: Stilus
Studeni 2022. godina
386 stranica

"Čekaju nas stvari mnogo bolje od bilo čega što smo ostavili za sobom."

Knjiga o majkama i kćerima, gubitku, tuzi, prvim ljubavima, ženskim prijateljstvima i pronađenim obiteljima. Ispričano uz izmjenu prošlosti i sadašnjosti. Sadašnjost u kojoj se Valentina upravo razvela i saznala da joj je nedavno preminula majka ostavila knjižaru u Londonu, a iz prošlosti polako učimo o Eloiseinom životu. Valentina odluči krenuti na put kako bi se riješila kuće i knjižare, usput upoznaje majčinu prijateljicu i otkriva tajne zašto ju je majka ostavila prije toliko godina kada je imala samo 12 godina.

"Ne uzimaj život suviše ozbiljno. Što god se dogodilo, samo se nasmij jer je na kraju sve to zaista smiješno."

Knjiga se brzo čita, u početku mi bilo teško pohvatati radnju zbog izmjene sadašnjosti i prošlosti, ali sam brzo povezala i uvukla se u priču da nisam mogla stati sa čitanjem.

"Trauma nije pojedinačan događaj, nego proces koji ima svoj tijek. Mozak se želi brzo maknuti od toga, odbaciti sva sjećanja povezana s traumom. Ali srce želi razumjeti."

Sviđa mi se radnja, sviđaju mi se likovi, neki više, neki manje. Ne sviđa mi se sudbina, koja zna biti tako okrutna. No, bez obzira na sve, od mene imate sve preporuke za ovu knjigu. 

"Priroda, Bog, zovi to kako hoćeš - veće je od nas. Veće i moćnije od bilo čega što smo u stanju učiniti ili sanjati.
Kimnula sam. - Hoćete reći, dakle, što će biti - bit će, ne zato što smo mi to htjeli već zato što je to dio plana.
- Da, ili zbilja dobrog romana."

- 17:58 -

Komentari (1) - Isprintaj - #

subota, 03.08.2024.

Ljubav u teoriji

Naslov: Ljubav u teoriji
Originalan naslov: Love, Theoretically
Autor: Ali Hazelwood
Prevela: Nevena Erak Camaj
Izadavač: Sonatina
Lipanj 2024. godine
412 stranica


"Zato što dobre lažne djevojke nisu problematične. Nasmiješene su, nemaju čvrste stavove o korijandru i nikad te, nikad ne odvlače sa zabave."

Od prvog poglavlja bila sam očarana zamršenim pripovijedanjem i temama koje potiču na razmišljanje koje su se odvijale. Putovanje likova kroz složenost ljubavi i odnosa besprijekorno je isprepleteno s fascinantnim znanstvenim teorijama i konceptima.

"Manje bih ga mrzila da nije toliko zgodan. Još i manje da je šarmantan kao šlapa. A još još manje da ga mogu pročitati, barem malčice."

Ako ste ljubitelj provokativne fikcije koja istražuje dubine ljudskih emocija i isprepliće ih sa znanstvenim konceptima, onda morate pročitati ovu knjigu. To je priča koja ne samo da zabavlja, već izaziva i proširuje vašu perspektivu o ljubavi, odnosima i ljudskom iskustvu. Toplo preporučujem svima koji traže zadivljujuću knjigu koja besprijekorno spaja ljubav i znanost.

"Iskrenost. Bit ću vjerna sebi. Oni kojima je stalo, ostat će uz mene, čak i ako ne budem Elsie kakvu žele."

- 17:55 -

Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

< kolovoz, 2024 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Opis bloga

Željka
Croatia 🇭🇷
Books are my life 📚💜

Dobro došli na knjiški blog. Ovdje možete naći sve objave vezane za knjige. Nadam se da će Vam moje preporuke pomoći pri odabiru knjiga za čitanje. Slobodno vi meni možete u komentarima predložiti svoje favorite. Molim lijepo bez vrijeđanja i prepucavanja. Nadam se da ćete uživati. 😉 🤗

TOP 10 AUTORA

1. Inna Moore
2. Jan Bolić
3. Augusta B I
4. Nena Šahbazović
5. Deni Baleta
6. Jana Krišković Baždarić
7. Joy Fielding
8. Vi Keeland
9. Penelope Ward
10. Sarah Morgan

TOP 6 IZDAVAČA

1. Innamorata
2. Fokus
3. Sonatina
4. Fragment
5. Znanje
6. Stilus

TOP 10 knjiga

1. Dodir zvijeri
2. SvingeRaj
3. Život koji želiš živjeti
4. Mi djeca s kolodvora Zoo
5. Godina u kojoj je Bela Lang upoznala sreću
6. Pričat ću ti stihovima
7. Život piše poezije
8. Tisuću poljubaca
9. Iz Londona s ljubavlju
10. Onaj pravi