nedjelja, 10.10.2021.

Sve što moj sin treba znati o svijetu

Naslov: Sve što moj sin treba znati o svijetu
Originalni naslov: Saker min son behover veta om varlden
Autor: Fredrik Backman
Preveo: Nikša Odić
Izdavač: Fokus
2019. godina
173 stranice


Fredrik Backman, povodom rođenja prvog dijeteta, napisao knjigu sa savjetima, dogodovštinama, ali i greškama koje je napravio u ulozi oca. Na dobro opisujući i šaljim način iznio je stvari koje znam i ja, koja nemam djecu, ali zato imam nećake, nećakinje i kumiće..

Knjiga je lagana za čitanje i svakako preporučujem budućim očevima (može i majkama) da si pročitaju.


"U toj prvoj godini cijeli tvoj jebeni život vrti se oko kakice."

"Volim te i to, pa ću ti odmah reći - ako u Ikei pokušaš ići nekim drugim smjerom, naći ćeš se u situaciji tko živ - tko mrtav. Na podu postoje strelice, to znaju svi. Tamo su da spriječe anarhiju. Kad u Ikei ne bi svi išli u istom smjeru, nastao bi kaos, razumiješ?"

"Kad god te majka ujutro hrani, kuhinja izgleda kao reklama za sredstvo za čišćenje. Kad god te hranim ja, izgleda kao onaj dio u Igrama gladi kad svi umru. Netko mi nešto prokleto prešućuje."

"Taj prvi put kad sam došao kući iz dućana, tvoja je majka viknula 'jesi li kupio pelene' na što sam joj odvratio 'naravno da sam kupio pelene'. Uzela ih je iz torbe, pogledala vrlo sumnjičavo i pročitala na pakiranju 'za 6-9 mjeseci'. Rekao sam 'ma to je samo preporuka', na što je odvratila 'on je star 9 dana!' a ja 'zar misliš da to ne znam?' ona pak 'očito ne!!!'"

"Roditeljstvo nije došlo s priručnikom, to je sve što ću reći."

"A jednom, kad si ti spavao, zamijenio sam vrata spavaće sobe s balkonskima pa te ostavio da spavaš na balkonu. Ali unio sam te nakon 15 minuta i bio je tek studeni i bio si uglavnom dobro i nitko nikada neće za to saznati i nazvati socijalnu službu sve dok to ne zapišem u knjigu."

"Teško je biti dobar roditelj. Puno je tu pokušaja i promašaja. U mom slučaju poprilično puno potonjeg, bojim se."

"Tvoj je djed bio ovdje za vikend i po cijeloj kuhinji postavio sigurnosne brave za djecu. Rezultat je taj da tebi sada treba petnaestak sekundi da uđeš u kuhinjski ormarić. A meni pola sata."

"Bit ću potpuno iskren: ne znam puno o ljubavi. Mogu ti reći da te volim, ali ne znam razumiješ li što zapravo znači."

"Tvoja majka ništa u životu ne voli više od plesa. I odabrala je dijeliti život s čovjekom s kojim ne može plesati bez straha za vlastitu sigurnost. Odabrala je mene. A onda si došao ti. Ti voliš glazbu. A kada vas dvoje plešete, ti i ona... Kada bih mogao odabrati jedan trenutak da ga živim cijelu vječnost, to bi bio taj. Ne mogu ti reći ništa o ljubavi. Ništa više od toga."

"Ali da napomenem samome sebi: korektor je jako, jako, jako teško skinuti s dvogodišnjeg djeteta."

"Tvoja majka uvijek kaže da se u njoj sve prelomilo kad je medicinska sestra, nakon što ju je provela stepenicama i hodnicima, odjednom otvorila vrata. A tamo sam bio ja, ba nosilima i sav prekriven krvlju. Znam da sam okrenuo glavu i ugledao je. Srce mi se spustilo u pete. Sjećat ću se tog trenutka sve dok ne umrem. Tada i tamo shvatio sam da ću tu ženu slijediti na kraj svijeta."

"Ti i tvoja majka moja ste najveća, najljepša i najstrašnija avantura. Zadivljujete me svaki dan jer mi i dalje dopuštate da vas slijedim."


- 18:21 -

Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< listopad, 2021 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Opis bloga

Željka
37 y/o women
Croatia 🇭🇷
Books are my life 📚💜

Dobro došli na knjiški blog. Ovdje možete naći sve objave vezane za knjige. Nadam se da će Vam moje preporuke pomoći pri odabiru knjiga za čitanje. Slobodno vi meni možete u komentarima predložiti svoje favorite. Molim lijepo bez vrijeđanja i prepucavanja. Nadam se da ćete uživati. 😉 🤗

TOP 10 AUTORA

1. Inna Moore
2. Jan Bolić
3. Augusta B I
4. Nena Šahbazović
5. Deni Baleta
6. Jana Krišković Baždarić
7. Joy Fielding
8. Vi Keeland
9. Penelope Ward
10. Sarah Morgan

TOP 5 IZDAVAČA

1. Innamorata
2. Fokus
3. Sonatina
4. Fragment
5. Znanje

TOP 10 knjiga

1. Dodir zvijeri
2. SvingeRaj
3. Život koji želiš živjeti
4. Mi djeca s kolodvora Zoo
5. Godina u kojoj je Bela Lang upoznala sreću
6. Pričat ću ti stihovima
7. Život piše poezije
8. Mrtva priroda
9. Praporci u snijegu
10. Onaj pravi