nedjelja, 27.06.2021.

Ljetno štivo by Kumice čitaju

Moja draga Ivana (na IG kumice_citaju) Vam isto donosi ljetne preporuke..

Ja ću isto tako izabrati knjige koje se daju lako pronaći u knjižnicama (nadam se) ili ih već imate doma pa Vam stoje ili dobijete želju da kupite.

1. Tajna orhideje- Lucinda Riley
Odlična mješavina sadašnjosti i prošlosti. Puna detalja i povijesti rijetke crne orhideje.
Izvrsno oslikava najveće ljudske strasti,od nesuđene ljubavi, gubitaka, mržnje i izdaje. U njenom stilu pisano

2. Zena poput nje- Marc Levy
Volim Marca. Knjige su mu baš lagane, sa dobrim pričama, dobrim likovima. Ova mi je bas srcu draga.
Di je riječ o mladoj djevojci u kolicima i dobrom dečku iz Indije i jednom starom dizalu. Ljubav i smijeh.

3. Princeza Sultana - Jean Sasson
Priča o Saudijskoj princezi, ženi kojoj svi zavide na zlatu, bogatstvu, ali ona živi u zlatnom kavezu. Nema slobodu, pravo glasa ni kontrolu nad vlastitim životom. Ona je zatvorenica a njeni tamničari su njen otac, muž i sinovi.
Šokantna istina o velovima zastrtim životima saudijskih žena.
Davno pročitana, još pamtim djelove knjige.

To je moj izbor. Pomalo svega, a sve tri knjige su mi jako drage i svaka ima svoju upečatljivu priču.


- 20:29 -

Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

  lipanj, 2021 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        

Opis bloga

Željka
37 y/o women
Croatia 🇭🇷
Books are my life 📚💜

Dobro došli na knjiški blog. Ovdje možete naći sve objave vezane za knjige. Nadam se da će Vam moje preporuke pomoći pri odabiru knjiga za čitanje. Slobodno vi meni možete u komentarima predložiti svoje favorite. Molim lijepo bez vrijeđanja i prepucavanja. Nadam se da ćete uživati. 😉 🤗

TOP 10 AUTORA

1. Inna Moore
2. Jan Bolić
3. Augusta B I
4. Nena Šahbazović
5. Deni Baleta
6. Jana Krišković Baždarić
7. Joy Fielding
8. Vi Keeland
9. Penelope Ward
10. Sarah Morgan

TOP 5 IZDAVAČA

1. Innamorata
2. Fokus
3. Sonatina
4. Fragment
5. Znanje

TOP 10 knjiga

1. Dodir zvijeri
2. SvingeRaj
3. Život koji želiš živjeti
4. Mi djeca s kolodvora Zoo
5. Godina u kojoj je Bela Lang upoznala sreću
6. Pričat ću ti stihovima
7. Život piše poezije
8. Mrtva priroda
9. Praporci u snijegu
10. Onaj pravi