ŽELIM ŽIVOT - blog Zaklade Ana Rukavina

28.11.2006., utorak

Jedno od brojnih pristiglih pisama...

Evo, podijeliti ćemo sa svima vama isječak iz jednog od mnogobrojnih pisama ljudi koje smo dobili na nas mail zelimzivot@yahoo.com .
Pismo prekrasno objedinjuje razmišljanja svih ljudi uključenih u ovaj projekt. Nadamo se da nam mlada dama koja je autor ovog pisma neće zamjeriti.

PISMO:

... Ne znam tko će ovo pročitati, ali ja još ne vjerujem da je Ana izgubila svoju bitku. Njeno prvo pismo sam pročitala u ELLE-u ili
COSMOPOLITAN-u, ne sjećam se viąe točno, ali se jako dobro sjećam onih divnih bademastih očiju iz kojih se stvarno vidjela njena želja da prebrodi tu bolest. Jučer sam vrativši se kući ponovno pročitala Anino pismo, isprintala ga i sjela na kauč.
Moja me trogodiąnja curica upitala: MAMA TKO JE TA TETA?; ZAŠTO PLAČEŠ?
OĆEŠ MI ČITATI?! Ja sam počela čitati i jecala sam, nisam mogla zaustaviti suze jer tokom ovog vremena imala sam osjećaj kao da je Ana moja prijateljica koje više nema; shvatila sam da se moramo nastaviti boriti za ono što je Ana započela, jer svi mi možemo jednog dana biti Ana. Nadam se da ŽELIM ŽIVOT neće stati već da ćemo svi poučeni Aninim primjerom nastaviti slijediti Anin sjaj...
- 09:42 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  studeni, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Zaklada Ana Rukavina

Kontakti i linkovi:

iz Aninog pisma:

Samo za taj osjećaj