Opis bloga
Dan poslije... ;
misli, osječaji, želje,
mašta i realna slika nečega..
Linkovi
dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr




Image and video hosting by TinyPic

Dan poslije

nedjelja, 06.01.2008.

DODIRI

hmmm... ovih dana osjecam neku potrebu napisati ili prepricati neke svoje misli, razmisljanja ili cak i dozivljaje.. Kao sto i sami znate, imam dragog s kojim uzivam provoditi vrijeme i dobro ga iskoristiti. Pocetkom naseg poznanstva bilo je to divno prijateljstvo, upotpunjeno raznim razgovorima. Dugo u noc sjedili smo pred ekranom i tipkali jedno drugom , izmjenjivali iskustva i razmisljanja o raznim stvarima. Prolazilo je vrijeme, razgovori su postajali sve pikantniji , prozeti zeljama, slobodnom mastom o svemu sto nas je zanimalo.
Cesto sam zamisljala kako bi bilo lezati kraj njega..osjetiti njegove ruke na meni, slobodno da se secu a prsti postanu nemirni..znatizeljni po mom tijelu.. Jos me vise to zanimalo jer je i on o tome razmisljao.. Postajalo je sve teze jer, shvacala sam da ga gledam na jedan drugaciji nacin, ne zelim ga samo kao prijatelja. Proslo je vrijeme , i postalo je stvarnost, nije mi vise samo prijatelj, zajedno smo.
Jos i danas se sjecam kako mu je srce lupalo kad me prvi puta poljubio, spojio usne s mojima i njezno ali sigurnim rukama privukao k sebi u zagrljaj, Prepustila sam mu se i topila se u tom zagrljaju kiss. Od tog dana , postao je moje utociste, moj zaklon od sveg loseg, od tuge , ali i uzrok moje srece kiss .
Mozda da se sad ipak vratim na ideju ovog posta. Dodiri, poljupci..zagrljaji.. Naravno , uzivam u nasim setnjama, gledanju tv-a, i svim ostalim dnevnim radnjama..ali ne smijem zaboraviti onu vaznu komponentu tog svega. Ljudi moji, znate li kako je kad lezite na kaucu doma, sami pred tv-om, gledate nesto ali uopce ne vidite sto se prikazuje, jer jedino na sto mislite su one samo vase mastarije koje ste prosli vec..ili mozda samo prizeljkujete ih iskusiti . Mislite na vaseg partnera,kako biste sve dali samo da je u tom trenutku kraj vas, jer tako zudite za njegovim dodirom . Zamisljate njegovu ruku na vasem tijelu, tople usne istrazuju vase tijelo, saraju ispod odjece, smeta mu majica koju nosite, trazi golu kozu da osjeti , onaj dodir mekoce, usnama se zavlaci ispod deke istrazuje kao tragac, sve dublje nestajete u mislima, osjecajima , postaje stvarnost. U tim trenucima posegnem za mobitelom i saljem dragom poruku, opisujuci mu sve sto zelim , dijelim sve svoje skrivene misli i mastu s njim, uzivam u toj slobodi koju samo s njim ostvarujem.
Puno puta , cula sam kako ljudi opisuju odnose u vezi , kao nesto nuzno potrebno za opstanak veze, jer to je ono sto se ocekuje, Takvim hladnim opisom , dozivim to kao nesto mehanicki odradjeno, bez imalo uzitka i ljepote u tome svemu. Slazem se da je to potreba , ali u drugom smislu potreba. Potrebno je osjetiti partnera , jer zudite za njegovim dodirom, jer zudite za njim, jer time vas dvoje postajete jedno. Kad nekog volim, tada volim i svaki dijelic njegovog tijela jer time to postaje moje, kao sto ja postajem njegova. Slazete li se s time, ili imate i svoju viziju o tome ?

- 15:07 - Komentari (11) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Komentari On/Off











Image and video hosting by TinyPic



< siječanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Studeni 2009 (5)
Listopad 2009 (2)
Srpanj 2009 (1)
Svibanj 2009 (1)
Ožujak 2009 (1)
Veljača 2009 (4)
Siječanj 2009 (1)
Prosinac 2008 (2)
Studeni 2008 (3)
Rujan 2008 (2)
Kolovoz 2008 (1)
Srpanj 2008 (2)
Lipanj 2008 (2)
Svibanj 2008 (1)
Travanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (3)
Veljača 2008 (3)
Siječanj 2008 (6)
Prosinac 2007 (3)
Listopad 2007 (6)
Rujan 2007 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

uvik mi pomogne kad ja nešto zabrljan : Gali