< svibanj, 2007 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Srpanj 2007 (5)
Lipanj 2007 (16)
Svibanj 2007 (17)
Travanj 2007 (9)
Ožujak 2007 (9)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari Yes/No

by UnDeRgRoUnD QuEeN =)

Opis bloga

MALO DOSADE POTREBNO JE DA OTVORIM SVOJ BLOG.....


ZOVEM SE MONIKA, IMAM 16 GODINA, IDEM U POLJOPRIVREDNU ŠKOLU, U UČENIČKOM SAM DOMU, BLOG PIŠEM IZ ČISTE DOSADE, DA SAZNATE KAKO JE U DOMU SA JOŠ 120 CURA, KAKO JE DALEKO OD KUĆE, I U ŠKOLI, ALI NAJVIŠE ĆETE SE NAČITATI O OBITELJI I PRIJATELJIMA....

Friendster Layout hosted images

Friendster Layout



NA OVOM BLOGU MOŽETE PROČITATI GLUPOSTI KOJE SU MI SU DOGODILE TJEKOM ZADNJE TRI GODINE, I NESREĆE IZ SVAKODNEVICE.....

Ako se ikada pozelis javiti, javi se, sve je ostalo isto i broj i adresa...samo mi je ime promijenjeno, jer otkad si ti otisao iz mog zivota, moje ime je tuga.


Bori se za srecu, za ono sto zelis. Ono sto mnogo ti znaci, nemoj dijeliti. Ne brini za druge, jer drugi ce se snaci, ali ljubav poput tebe tesko je naci.

Citam knjigu, a oci mi suze, mislim na tebe, sto mi srce uze!

Cuvaj me u malom kutku svog srca! Neka ti moje misli ne remete ni jedan trenutak zivota, a voli me tek toliko da znam da postojim!

Da si lijep, to vidim. Da si dobar, to znam. Da volis, to mislim. Ali koga, to ne znam.

Daj mi 1000 poljubaca, pa jos 1000, pa jos 1000... Kad razmijenimo milijun poljubaca pomijesajmo ih zajedno sve dok ih ljubomorni ne budu mogli prebrojati.

Daj mi tvoju ruku i zazmiri. Cujes li kako moje srce kuca? Razumijes li sto kaze? Prica o mojoj ljubavi prema tebi!

Doci cu ti nocas u san, na obraz cu ti stavit dlan, njezno cu te milovati po licu, necu pustiti suzu izdajicu, poljubit cu te u snene oci i tiho nestati u noci

Dodirni me kao meka pahulja, zagrli kao meka kosulja. Izbrisi trag mojih nemira - umrijet cu bez tvog dodira.

Dok se zemlja bude okretala, ja cu te voljeti, dok sjaje zvijezde, ja cu te maziti, kad vjetar puše, ja cu te paziti, kad izadje sunce, shvatit ces da te volim
Dovoljan je jedan tren da nekoga zavolis, a premalo citav zivot da ga zaboravis - zauvijek ces mi biti u mislima.
Dugo, vec dugo te promatram pokusavajuci otkriti neku tvoju manu, i konacno sam uspio! Andjele, pa ti nemas krila!
Eh da mogu, u sitne sate, kada me misli navedu na te, da tiho, necujno svratim i tebi se za ljubav obratim.
Evo sada nagovaram mjesecinu da u tvoju sobu zaviri i da te umjesto mene probudi i zagrli. Neka te cuva i neka ti prica, neka te ona ljubi kad ne mogu ja.
Gdje god podjes sirom svijeta, gdje god zarko sunce sja, nigdje neces naci djevojku da te voli kao ja!
I imam sve u zivotu, sto se kupiti moze, jedino ti nisi tu, ali te cuvam ispod koze!
I kad nas tisuce kilometara budu razdvajale, kad najmanje mislis na mene, moje oci ce gledati u daljinu i vidjeti samo tebe.I pustit cu ovu suzu tise jer tebe nema pored mene vise.
I sve sam druge tvojim imenom zvala, i sve im uzela, a nista im dala, jer kad se samo tvojih ociju sjetim, na svim se neduznim muskarcima svetim...
Iz ociju suze kaplju, usne tvoje ime sapcu, a srce boli stoga sto te ludo voli!
Ja cu tebe nocima sanjati tvoje ime necujno dozivati, ti si vizija mog sna, duso moja daleka. Oci moje traze te, usne zovu te dodji molim te jer ludo VOLIM TE.Jedan savjet - CUVAJ SE, jedna molba - NE MIJENJAJ SE, jedna zelja - NE ZABORAVI ME, jedna laz - NE VOLIM TE, i jedna istina - STRASNO MI NEDOSTAJES!

Jedino ti znas sto mi treba, tvoj topli osmjeh i ljubavi do neba. Jedino ti mozes to da mi das, ZATO TE I VOLIM, SAMO DA ZNAS.

Kad bih kralj svijeta bio, on se ne bi Zemljom zvao, tvoje ime bih mu dao. Kad bih svemirom carevao, svaku zvijezdu, sve bih TEBI darovao.

Kad bih ljubav svoju suzama morao dokazati, ja plakao bih dan i noc, ali suze svoje nikad isplakao ne bih jer te volim kao bolesnik svoj posljednji dan.

Kad bih opet sreo tebe, ponovo bih sreo srecu, jer curu slicnu tebi vise nikad sresti necu!!!

Kad noc se spusti i prekrije prozor tvoj, po nebeskoj pomrcini poljubac saljem svoj, nek poljubac stigne gdje ne mogu ja i tiho ti sapne: mislim na tebe maledeni

Kad nocu nebo gledas ti mislis da zvijezde sjaje, a to se andjeli nebom bude da tebe gledaju.

Kad osjetis najtezi trenutak u zivotu, kad izgubis povjerenje u samog sebe, sjeti se bar tad da postoji neko tko misli na tebe!!!

Kad ovu noc pobijedi dan i kad se probudi priroda iz sna, tebe neka probude sapati moji. Jedina moja volim te ja!!!

Kad procitas ovu poruku, ti pomisli na mene, kako me srce steze! Otkad tebe znam sve me za tebe veze. Tvoje Ime u srcu nosit cu i dok zivim tebe voljet cu!

kad se gledam u ogledalu vidim TEBE, kada lutam ulicama vidim nekog tko lici na TEBE, kad sam s nekim mislim na TEBE, sad vidis VOLIM SAMO TEBE.

Kad se poklope kazaljke na satu i kad otkuca ponoc, ti zatvori oci i stisni ih jace i sjeti se onog tko zbog tebe place!

Kad se sjetim Tebe u hladnim nocima bol mi na dusi pociva, srce me zaboli jer te ono jos LUDO VOLI!!!

Kad sklopis oci svoje, ja cu doci zlato moje, da te ljubim, da te mazim, da te cijele noci pazim, da te cuvam od svih zala jer te volim sreco moja mala!!!

Kad te nema moji snovi se izgube, moja masta se zamrzne, moje usne ne govore, moja dusa se izbrise i sve bol postane!

Kada budes spavala, u san cu ti doci ja, da te vidim, da te grlim, da te ljubim, da te imam samo za sebe. Jer jedino te tada mogu imati, nesudjena ljubavi!

Kako mi nedostajes, samo ruku da mi das, kako mi nedostajes da li znas???

Kazi mi sad, mili moj, zasto je tuzan pogled tvoj, za kim tvoje srce pati hoces li mi svoju ljubav dati.

Dok u noci oganj gori, sjeti se dragi, neko te VOLI.

Kazu da je poljubac najljepsi susret na svijetu, hajde da se nadjemo!

Klecim ispred slike tvoje, suze kvase lice moje. Sklopljenih ruku te molim: oprosti mi jer te volim.

Krenut cu sutra putem nekim, lutat cu dugo svijetom dalekim. Trazit cu novu srecu za sebe, al' znam da nemam srece bez TEBE !!!

Lijepo je znati da postojis u mom zivotu. Nije bitno ni koliko, ni otkad, a ni zasto. Lijepo je otvoriti oci i jednostavno znati da si blizu.

Ljubav je kao dupin sto se obasjan mjesecinom kupa u toplini tvojih ociju. Zato ih nikada nemoj sklopiti, jer kazu da dupini umiru u tami.

Ljubav je mala ptica i zivotna varalica, put mladosti, dah radosti, cvjetic ludi, sreca ljudi, nesto lijepo a sasvim slijepo!!!

Ljubavi, jako mi trebas, jer osjecam neki bol u dusi, a taj bol mozes samo ti izlijeciti svojim osmjehom, dodirima, poljupcima koje mi ne mozes sada dati.

ovo nije strašna priča ali je zanimljiva i što je još bolje istinita je.

BRAVA

Jedna dobra bogata bakica zvana Kate živjela je u velikoj kuci.Nije imala obitelji osim jednog unuka.Jednog dana pokvarila joj se brava na vratima.Prvo je pozvala unuka do pokuša popraviti bravu ali nije uspio.Nakon toga uzeli su novine i našli povoljnog bravara.Pozvali su ga,on je popravio bravu i rekao Kate"ako vam netko bude želio nauditi nece moc uc".Kate se zacudila mislila je da se bravar samo šali.Nakon nekoliko dana Kate je probudila neka buka pred vratima.Otišla je do vrata i pitala tko je tamo,nitko nije odgovarao.Pokušala je otkljucat vrata ali se nije dalo, kao da kljuc nije bio od te brave(a bio je).Odjednom je cula kako se vani netko dere"otvori ili cu ti raznijeti vrata".Kate se prestrašila i otišla nazvat policiju.Dok je policija došla razbojnik je otišao.Policija je pokucala na vrata i Kate je opet onaj isti kljuc stavila u bravu i vrata su se otvorila.Kate se tada sjetila bravarovih rijeci i shvatila da brava kao da prepoznaje dobro i zlo.Iduceg dana unuk ju je došao moliti za novce.Nije mu dala zato što nije htjela da bude uvijek ovisan o njenom novcu i o njoj.Unuka je to naljutilo i odlucio je doc po noci i uzeti od bake malo novaca.Kad je pala noc došao je unuk i uzeo dupli kljuc koji je napravio posebno za sebe.Pokušao je otvoriti vrata ali opet kljuc kao da nije bio od te brave,Kate se od buke probudila i prišla vratima.Unuk ju je zvao i rekao da nemože uci da se sigurno brava pokvarila jer se nije htjela otkljucati.Kate je shvatil što se dogada ali nije ništa rekla samo se vratila u sobu.Iduceg dana unuk joj je priznao da joj je htjeo uzeti malo novaca ali Kate mu je oprostila i odlucila malo pitat bravara za tu cudnu bravu.Nazvala je njegov broj i agenciju ali ni taj bravar ni agencija nisu postojali.Uzeli su opet one novine u kojima su prvi put našli clanak o tom bravaru i njegovoj agenciji ali tog clanka više nije bilo kao da nije ni postojao.



00:00 želi da serete zajedno
01:01 drka na tebe
02:02 želi te zdepilirati
03:03 jebo bi te u usta
04:04 mirišu mu tvoje noge
05:05 svršava na tebe
06:06 crne dlake misle na tebe
07:07 voli tvoj karijes
08:08 želi samo vibrator
09:09 jebo bi te svaki dan
10:10 lijeva sisa te svrbi
11:11 ti si mu četvrta
12:12 seksao bi te
13:13 jebe drugu
14:14 voli tvoje „kuke“ u nosu
15:15 voli tvoje dlake
16:16 njegova jaja misle na tebe
17:17 odrezao bi ti nogu
18:18 iznenađenje
19:19 secirao bi tvoju vaginu
20:20 ljubomoran je
21:21 upravo sere zbog tebe
22:22 dobit ćeš kurcem u čelo
23:23 radio bi jezikom abecedu na tvojoj .....


Linkovi

Nix
Zvončica
Piky
Melisa
pat
fux
matija

četvrtak, 31.05.2007.

.....kraj....the end.....

samo sam čekala kad će reći da je kraj mojoj nadi, nikada nisam mogla imati onoga koga volim....
tako da me nije ni ovo sa slatkicom jako iznenadilo, dopisivali smo se ako i tri tjedna, jučer sam dobila komentar kako sam super cura, ali da sam samo malo ljepša, jebem te živote.....a da me utješi mi je rekao da će i meni doći jedan sretan, kažu da moram voljeti sama sebe, da bi me drugi voljeli, ali kako kada skoro nikome nisam dobra ovakva kakva jesam, a da sam lijepa misle oni koji mi imaju obvezu to reći jer su mi oni ili roditelji ili prijatelji.....jebi ga nekima nisam dovoljno dobra zbog izgleda, a nekima zbog ponašanja, koje sam promjenila, ali i dalje ništa.....
i šta da ja sad radim??!?slatkici sam napisala da se ne čudi ako vidi moju osmrtnicu na zidu škole, ja bih htjela biti sretna, ali sreće ni na vidiku, kad će me obasjati sunce sa barem malo nade, kakve sam sreće nikada, i onda mi kažu kako sažaljevam sama sebe, pa nemogu se veseliti svojoj nesreći, neznam šta drugi ljudi očekuju od mene da se veselim kad mi se plače.....
i ono što puno ljudi nezna o meni je da sam jako razdražljiva i osjećajna, mene i najmanja uvreda dotuče, a ovo sa slatkicom ja "skoro" kap koja je prelila čašu, ali sam imala jednu frendicu sinoć kraj sebe koja me je uvjerila da postoji nada, uvijek imam nekoga kraj sebe ko će me utješiti, to me jedino drži jer bi inače stvarno popizdila, u poruci sam mu napisala da ga volim što nisam smjela, ja uvijek napravim krivu stvar, ali u tom sam trenutku to smatrala pogodnim, jučer me sve to jako pogodilo, još smo se ndopisivali i rekao mi je da sam skrenula ako se obazirem na to što drugi misle, ali mi je inače mišljenje nekoga drugoga važnije od mog mišljenja, možda se jednom opameti, možda jednog dana, jučer sam od plača izgledala kao zombi, eto to je kraj mojoj ljubav, ovo je definitivan kraj, možda opet postanem smijurina, ali mi više ništa nije bitno, dovoljno su me ponižavali nastavit će i dalje.....



| LoVe Me (1) | Or HaTe Me | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.