Komentari da/ne?



"I love you not for whom you are, but who I am when I’m by your side."
Gabriel Garcia Marquez

Glazba

Potreban Flash player.

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

About

I think we've all arrived at a very special place. Spiritually, ecumenically, grammatically.
Jack Sparrow

1+1=2

Zeleni voli Ribicu.

Bubi
Bubi i ja
Ja



"Something 'bout the way the hair falls in your face"
John Mayer

Zeleni blog



"Ja vidim vampirove zube, a ti se pretvaraš da si duh!"
By Iluminat



Trenutno online:
Broj posjeta:


e-Mail: rotflmao11@gmail.com

Slušaona:
Robbie Williams - Strong
Lyrics

Posljednje što sam slušao



Arhiva:
Ožujak 2007 (5)
Veljača 2007 (9)
Siječanj 2007 (14)
Prosinac 2006 (11)
Studeni 2006 (8)
Listopad 2006 (9)
Rujan 2006 (11)
Kolovoz 2006 (13)

Lyrics

Reamonn
SUNSHINE BABY

I see through my window the stars as they shine
I know in my heart that there's still enough time
To make a difference to make a change
To make a world where we're glad that we came
All that was righteous and all that was wrong
All that was written can be undone
Tell me the reasons and say that their true
Tell me there's hope and say that it's you
Wont you be my sunshine baby
You know your words always save me

eXTReMe Tracker

Ponekad mi je minuta duža od dana

Nekoliko je sati poslije ponoći. Oko mene nema nikoga, a u meni bijes dovoljan da razbijem prvo što dohvatim. Opet biram njen broj.

"Počelo je kao greška", prisjećam se jednog ruskog pisca. Moja savjest je nečista kao pepeljara s opušcima, a svijest zatrpana mislima o samoubojstvu. Nemir u meni izaziva strah. "Mrzim te!", uzviknuo je netko glasom čovjeka koji je dotaknuo samo dno.

Njen telefon zvoni. "Sad ćeš je čuti", opet onaj glas; tješi me kao da sam dijete koje čeka svoju uspavanku. Lagano sklopim oči i već osjećam njenu ruku na svom licu. "Sve je u redu", šapnula mi je nježno, nježnije, kao onog dana kad smo prvi put bili zajedno...

Sedmi je mjesec. Sjedimo na kraju mula. To je stari mul, od dasaka sagrađen, s jednim čamcem jednako starim privezanim sa strane. Sjedimo blizu jedno drugome, ali smo još uvijek presramežljivi da se zagrlimo. Na bosim nogama osjećam kapljice mora i nestašne valove koji plove prema nama. Nekakav žubor dopire s obližnje plaže. Tu je još i miris bora i soli i par oblaka na horizontu. Kao da je netko vodenim bojama nacrtao nebo prekrasno kao njene oči. Imala je najljepši osmijeh kad je približila glavu i poljubila me. "Zacrvenio si se!", uzviknula je kroz smijeh, a ja sam tek shvaćao što se događa. Toga sam se dana osjećao bolje nego ikada poslije.
"Bože, uvijek uspije!" – rekao je onaj glas kao da me poznaje već godinama. "Uvijek kad razmišljam o njoj shvatim da je volim."

Telefon je zvonio još kratko. Moje misli su bile kao svemir. Svaki naš zajednički trenutak ponovo se dogodio. I onaj put kad smo se posvađali u njenom stanu; znao sam da sam pogriješio čim sam rekao te riječi. Ona me izbacila, ali nisam bio hrabar da odem kući. Ostao sam sjediti ispred njenih vrata i suzama sam pokušao obrisati to što se dogodilo. Otvorila je vrata. Uplakana. Sjela je kraj mene, a ja sam uspio kazati "oprosti". Nije bilo teško kazati to kao što je bilo teško pogledati je u oči i priznati sebi da sam kreten. Njene usne na mojima - taj osjećaj je značio više od svega. Tu smo večer znali što želimo. Bili smo jedno.

Telefon više nije zvonio.
"Gdje sam pogriješio?" – priznao sam sebi, "Izgubio sam te". Shvatio sam da je gotovo s nama. Ta minuta je trajala dovoljno dugo da mi vrati vjeru u život. Više nisam razmišljao o ubojstvu.
Ljubav me spasila.
nedjelja, 25.02.2007. u 01:13 •

<< Arhiva >>