Komentari da/ne?



"I love you not for whom you are, but who I am when I’m by your side."
Gabriel Garcia Marquez

Glazba

Potreban Flash player.

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

About

I think we've all arrived at a very special place. Spiritually, ecumenically, grammatically.
Jack Sparrow

1+1=2

Zeleni voli Ribicu.

Bubi
Bubi i ja
Ja



"Something 'bout the way the hair falls in your face"
John Mayer

Zeleni blog



"Ja vidim vampirove zube, a ti se pretvaraš da si duh!"
By Iluminat



Trenutno online:
Broj posjeta:


e-Mail: rotflmao11@gmail.com

Slušaona:
Robbie Williams - Strong
Lyrics

Posljednje što sam slušao



Arhiva:
Ožujak 2007 (5)
Veljača 2007 (9)
Siječanj 2007 (14)
Prosinac 2006 (11)
Studeni 2006 (8)
Listopad 2006 (9)
Rujan 2006 (11)
Kolovoz 2006 (13)

Lyrics

Reamonn
SUNSHINE BABY

I see through my window the stars as they shine
I know in my heart that there's still enough time
To make a difference to make a change
To make a world where we're glad that we came
All that was righteous and all that was wrong
All that was written can be undone
Tell me the reasons and say that their true
Tell me there's hope and say that it's you
Wont you be my sunshine baby
You know your words always save me

eXTReMe Tracker

Što znači previše?

Zagrljeni par Ne volim ove dane! Hladne dane na koncu studenog. Snijeg se sakrio negdje iza kratkih rukava po danu, i lagane jakete navečer. Ljudi se ponašaju selektivno kao kojekakve matematičke funkcije strogo određene intervalima pohlepe, zavisti i bez suosjećanja pričaju vam o svojim planovima za ovu zimu.

Ne tražim Djeda Božičnjaka da mi pošalje dar sa Sjevernog pola. Tražim ljude koje volim oko sebe. Ne moraju doći do mene, Bože pusti me k njima. Velika želja za maloga mene. Ambiciozan ne može biti svatko. Nisam perfekcionist. Realist su ljudi koji ne vole sanjati. Ja sanjam o savršenom svijetu. Moralisti ga neće izmijeniti nikad. Čovjek je nesavršen. Katkad je više-manje licemjeran, i tada glupani kažu da je moralan ili da nije.

Bilo je trenutaka kad sam bio licemjeran, kad je pohlepa u meni bila jača od zavisti prema sretnima. Sreća je dar s neba koji nije savršeno raspoređen među ljudima.

Ne želim kazati da su neke stvari nemoguće, ne želim ostati nedorečen, ali se bojim da violinist može odsvirati istu melodiju u drugačijim ljestvicama.

Želim biti s tobom.
petak, 01.12.2006. u 10:07 •

<< Arhiva >>