< <

ponedjeljak, 16.04.2007.

Vicevi (5) p.s. KOMENTIRAJTE!!!!!

- Mujo! Jel ti znaš, što je dalje, mjesec ili New York?
- Pa što je tebi! Ti vidiš New York odavde?


Kaže Mujo Hasi:
- Znaš kako ćeš znati u akvariju koja je riba muško, a koja žensko?
- Ne znam.
- Uzmeš malo kruha i ubaciš u akvarij, pa ako je pojeo onda je muško, ako je pojela onda je žensko.

Fata i Mujo šetaju gradom i prođu pored jedne pečenjarnice!
- Oh, Mujo kako fino miriše! - zavapi Fata.
A Mujo onako kavalirski:
- Hoćeš da prođemo još jednom?

Mujo pita Hasu:
- Što bi ti napravio da te napao lav dok se voziš s džipom?
Haso mu odgovori:
- Dao bi žmigavac za desno, a skrenuo bi lijevo.

Zvao Mujo Hasu da ga posjeti u Münchenu. Haso se uplašio jer ne zna njemački, ali Mujo ga zato uvjeri:
- To ti je isto k'o i naški, samo govoriš polako.
I krene Haso u München i kod kolodvora pozove:
- Takssiiii!!
Stane taksi, Haso mu gurne cedulju s adresom Mujine barake. Kad dođu pred baraku zapita Haso:
- Aaa kooollikkooo too koošššttaa?
- Peett eeuurraa! - odgovara taksist.
Čuje Haso da taksist isto govori polako pa dalje pita:
- Aa oodaakklee ssii tii zzemljaačee?
- Izz Trravniikaa. - odgovori taksist.
Haso sav razdragan što je naišao na zemljaka pa kaže:
- Aa zzaaštoo oondaa goovorrimmo njeemaačkii!?

Napiše Mujo na zidu poduzeća u kojem je radio:
DIREKTOR JE LUD!
Odmah ga uhiti policija i odvede ga na sud. Sud donese presudu: 1 godina, 1 mjesec i 1 dan.
Obrazloženje:
1 dan zbog napuštanja radnog mjesta
1 mjesec zbog upropaštavanja imovine: četke, farbe, kante itd.
1 godina zbog otkrivanja poslovne tajne

Pita Haso Muju:
- Kad bi bio smak svijeta gdje bi ti otiš'o?
- U Srbiju, ona je 13 godina zaostala.

Pita Mujo Hasu:
- Zašto držiš pćele kad ti ne daju med?
- Već su mi triput ujele punicu!

Vozi se Mujo u vlaku, a nasuprot njega jedan mladić. U jednom trenutku mladić upita Muju koliko je sati. Mujo izvadi iz džepa svoj sat, pogleda u njega, spremi ga i šuti. Nakon nekog vremena upita ga mladić:
- Zašto mi nećete reći koliko je sati?
- Zato, jer ako ti kažem, ti ćeš meni reći hvala. Ja ću tebi reći nema na čemu. Ti ćeš tada mene upitati kuda putujem, a ja ću tebi reći da idem u Tuzlu. Ti ćeš onda mene pitati koga imam u Tuzli, a ja ću tebi odgovoriti, da tamo imam ženu i kćerku. Onda ćeš ti mene pitati koliko godina ima moja kćerka, a ja ću tebi odgovoriti da ima dvadeset. Onda ćeš ti mene pitati je li moja kćerka lijepa, a ja ću ti odgovoriti da takve ljepotice malo gdje možeš vidjeti. Onda ćeš ti htjeti da dođeš sa mnom u Tuzlu da ju upoznaš, a ja ću te odvesti kući. Kada ju vidiš, odmah ćeš ju zaprositi, a
ja ću te onda morati poslati kvragu, jer fučkaš zeta koji nema sat.

Došao Haso u općinu na šalter i traži potvrdu za porez. Službenica na šalteru:
- Dobar dan, izvolite!
- Dobar dan, trebam potvrdu za porez! - odgovori Haso.
- Kako se zovete?
- Haso.
- Ma ne to, recite prezime!
- Prezime. - odgovori Haso.

- Mujo, izgorjela nam žarulja u kuhinji, da je bacim?
- Nemoj, valjat će nam preko dana.

- Izgubio sam psa! - žali se Mujo.
- Zašto ne staviš oglas u novine? - pita Suljo.
- Neće pomoći, moj pas ne zna čitati!

21:37 | Komentiraj (10) | Isprintaj | #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.


Get your own Chat Box! Go Large!