Ti si mi u krvi

Sad je daleko

Nedjelja navečer je! Sad sam sigurna da je daleko od mene: upravo sam došla iz grada,nadala sam se da ću ga još jednom vidjeti prije nego ode k njoj,al nisam ja te sreće!
Sada treba dočekati dan kada ću ga opet vidjeti,a to neće biti tako skoro; idem za vikend na more,a on je samo tada ovdje!
Pismo moja leti ti do njega i šapni mu riči najlipše; da još uvijek nosim za njega posrid srca živu ranu koju samo on lićit zna...

Nađite me, vežite me,

spalite moje sjećanje,

zakopajte moje sunce u jezgro najtamnijeg korijenja,

otvorite moje dlanove od soli

i oduzmite mi taj lik koji i šljunak pretvara u ljubav!

09.07.2006. u 21:36 | 0 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  srpanj, 2006  
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Blog posvećen Njemu! Neka cijeli svijet zna koliko ga volim!!!

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

Bezimena slika

Zamišljala sam da prstima prolazim kroz tvoju kosu,
da slušam otkucaje tvog srca,
da zaneseni ljubavlju osjećamo jedno drugog...
da na platno prenesem sve osjećaje,
da ljubav je moja skrivena ispod boje...
Kistom sam slikala crte tvog lica
i željela vrijeme tu da stane,
ali vrijeme nije stalo,
otišao si njoj i meni zauvijek ostavio bol...
Ostala je bol, kist i platno,
a u kutu mog srca tugom obavijena bezimena slika...