subota, 03.02.2007.

5 crnih dijamanata

Image Hosted by ImageShack.us
Popularna štafeta trenutno i blogosferi došla je i do mene (po drugi put, heh, prvi put sam bila sprijećena). Predali su mi je Norah i Lucas, a naša draga Windy je to nazvala crnim dijamantima...mogli bi biti i biseri lol...no krenimo.

1. crni dijamant-zvrckavost
Ja sam jedan zvrckav curičak od 13 godina. Moj lik Lene je uglavnom nastao baš po meni samoj. Iako sam u zadnje vrijeme bila u depresiji (emo kid, heh) svejedno sam ostala takva zvrckava i luckasta. Kada sam u društvu mogu se početi smijati samo na to što je pao list s grane, kao i što mi vrlo često padaju lude ideje na pamet, tipa jednu ribu gurati u usta drugoj ribi (bez smijeha molim) ili na primjer dečke i kinu počkaljivati i onda se svađati s nima, a oni bi te najrađe zadavili jer su pali na nos preko reda ispod, ili pucketati prstima u Lisinskom pa onda ona lijepa i nadasve pristojna teta dođe po tebe i stjerate te 10 redova niže od tvoje ekipe i onda ti jadan moraš biti so lonely dok ne završi koncert. Eh da, i štapiće umakat u cedevitu i sve to začiniti sa sladolem...da, to sam ja drago mi je.

2. crni dijamant-volim puževe
Često sam se kao mala igrala s puževima dok su me druga djeca s gađenjem gledala. Ja sam ih skupljala u jednu kanticu i gledala ih, dragala ih po kućici. I onda bi došao neki klinjo koji se je umislio da je faca i sve ih zgazio. Tada mi je došla pjena na usta i stukla sam tak da ga 2 mjeseca nije bilo u vrtiću. Debil. Neće on više moje puževe dirat. I sada kada više nisam tako mala (1,53m hehe) još uvijek ih volim. Sjećam se da kad su zadnji out bili puževi u mom vrtu da sam jednog uzela u ruke i krenula u kuću. Došla sam sa pužem u rukama i stala iza mame. Ona se naglo okrenula i...skoro doživjela infarkt. Nosi to van!!!!

3. crni dijamant-navijam za Fc Barcelona
Sve uvrede na njihov račun su ovdje ne prihvatljive. Onaj tko to misli napraviti neka otiđe na onaj kvadratić u obliku X. Volim nogomet(zabravo sve sportove, a uz fucu još i rukomet). Velika želja mi je otići u Barcelonu i vidjeti gdje živi ta velika momčad i moj najdraži Ronaldinho. Jednostavno ih volim i svi moji prijatelji svađaju samnom kada su utakmice Lige prvaka, ali kažem ja vama obranit će oni naslov. I da ne zaboravim, reklamiraju UNICEF i to besplatno. Sve za dobrobit djece. Snimili su i prekrsnu reklamu. Ja sam se skoro rasplakala kad sam ju gledala. Ako ju želite pogledat posjetite službenu stranicu nogometnog kluba Fc Barcelona

4. crni dijamant-volim raditi dizajne i crtat
Pa da, trenutno nemam photoshop ali nekako uspjevam sa slikama to nadoknadit i uskladit boje slova itd. To me opušta jer volim stvarat nešto novo. Također često uzmem olovku i papir i stvaram neki crtež. Mislim da dosta dobro crtam. Mislim, ja u to baš nisam uvjerena, ali mi ostale govore, a i moje slike su obješene u mojoj sobi i dnevnom boravku. Onda valjda dobro crtam. Ali nikako ne uspjevam naučiti raditi s glinom...

5. crni dijamant- vrijeme na nastavi...
...provodim spavajući. Mislim da tu nemam što dodati. Jednostavno mi ona klupa paše, čak mi ni jastuk ne fali. Naslonim se na nju i zaspim...već i moj dragi susjed zna kad me treba probuditi...

Da, to sam ja...Drago mi je!

A palicu predajem....svima!

- 19:02 - Komentari (45) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>