srijeda, 04.10.2006.

...pravi prijatelj...

(malo cu skrenut s prave teme mog bloga)
/" target="_blank">Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Servicena post od pravom prijatelju ili "pravom prijatelju"....

naime... primila me snazno tuga zbog toga...
sto osoba do koje mi je stalo(jedan prijatelj/ica)
odrasta../" target="_blank">Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service.tj. nasla mozda veliku ljubav, osobu koju voli i jednostavno
KAO DA NEMA MJESTA ZA MENE?

poznam tu osobu skoro tri godine...
sekunde,sati,dani su mogli prolaziti...
a da se ne razdvojimo...
da svake sekunde postoji puno stvari koje zelimo si rec...
da se odjecas sigurno........
tocno osjecas NISI SAM......
svugdje smo skupa izlazile i ...
ljudi nas znaju ...kada smo skupa...
to je bilo ne zamislivo vidjeti nas odvojeno...a sada....
ne zelim uci u detalje mozda i ja malo pretjerujem...
ali izgubila sam pola sebe...
kada sam to shvatila, lijeva strana tjela mi je umrla..
nikada nebi mogla rec da to toliko moze boljeti...povrjediti...
dali je stvarno kraj? dali je stvarno doslo vrjeme rastanka...
uglavnom.. to mi se ovih dana vrti u glavi medeni moji...
zasto kada se osoba zaljubi ... nema mjesta za prijatelje ?

cuvajte se...

- 11:05 -

Komentari (6) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< listopad, 2006  
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

ne zelim priznati DA SAM TO JA...

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlargepRičaJ mI o tome.....Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlargeSlibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge
ljepo je ljubiti seSlibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge
Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge
sve smo kuje u dusi:)
Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

svakako samo s tobom...

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge
sto mislite o tome?
Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge
govno?

...poze...

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge
sto najvise volimo?Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge
kako vam se cini...?Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge
mmm
Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge
Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

najvise volim...SEBE

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlargeovo mi je jako lijepa fotkaSlibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlargeposlje svega lec u krevet i razgovarati...Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge
pisite mi...
Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge
volim pricat s deckom do kojeg mi je stalo...
o tome...
Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge