In Between Dreams

11.01.2006., srijeda

Jedna riječ svakome...LJUBAV svima

...Uff...thanx...vrti mi se:)))
cure...polakše s tim pusama:)))...sramezljiv sam, a i rumenog me nijedna neće:))..ustvari..samo dajte..mogu ja to:))))))))))))))))))))))))))))

Ovo ljeto smo ja i Snoop sa dvije frendice iz djetinstva rentali apartman na Bolu...crazy...200m od Varadera.. blizu "pošta" za surf, jer oni su "aktivni"..a ja sam bija kao moral support...jedan dan..negdje oko 27.07 bilo je tako vruće da smo se morali "baciti" u more prije "the plaže"...tamo negdje među nekakve glisere..i naravno .....Snoop je u hipu zajahao "bovu"*...đihaaa..ihaaa...vidiš frendice ga zguravaju..hoće one...ihaaaaaaaaa aaaaaaa...kaze T. - "ovo je dobro"...a B.T. će...hoću malo ja, ja ,ja ..grrr...a Snoop i ja im dajemo tempo konopcima...ihaaaa:))))unbelievable(e.m.f.)..kakav dan..uguših se umalo u moru...od smija:))
Par dana kasnije, kad smo Snoop i ja dosli "doma" i kupujući u nekom shopping centru igrom slučaja naidjemo ni više ni manje..nego na baš te-bove!:)..i kupimo svakoj jednu:))) T. je već dobila svoju..a ja planiram B.T. njenu poslati City Expressom na posao:)))))..e sta će se žena obradovati:)))mogu zamislit face njenih kolega:)))..a bova onako crvena ..velika:)))..evo baš je gnjavim sad tu po stanu...isina..falit će mi..ali ...:)))
*(bova = ono za šta se vežu brodovi da ne odgibaju i to..kad zapuše...ma znate već:))

Loood mi je dan...kao da je "nova" danas:))...poslije posla krenem ja kao doma...i onda onako kao u filmu naglo zakočim...stojim...iz susjednog dvorišta gleda me nekakav klempavi pas...zbunjen...sigurno i on o meni misli isto (osim da sam klempav:))...i tada odlučim se krenut...i to tamo gdje uvijek završavam kad sam sretan....u Samobor:)))...ima tamo jedno misto.."moje misto"...špageterija Napoli..ako ikad budete imali priliku, odite tamo...naručite špagete Napoli..i peciva:))..bit će vam jasnije kad probate:))...dakle hrana 5..usluga..nema riječi..ima jedan ludi konobar...ma sve skupa...zakon:))...

A sad malo o sexu, drogi i rock n rollu:))..dakle..danas od sex-a ništa:)))))))...mislim da navučen sam na već navedena peciva:)))....a rock n roll...ufff...u Napolija kad se zaredalo..Laura Pausini, Nek, Eros..pa Depeche Mode...Inxs...jedna stara od Valjka...sjećanja, emocije, ufff...još sam pod utjecajem tog feelinga...sad u svom stančiću slušam Stone Temple Pilots-e (dvd...live performance)...susjedi - sorry:)))

Jel Vam se dogodilo ikad da neprestano srećete neku vama nepoznatu osobu..na full različitim mjestima...i onda si već mislite..pa ko je tu lood...e pa ja vidjam nekog starijeg lika...koji je danas u mom dućanu u kvartu, sutra u King Krosu, a za 5 dana ga sretnem na "Kalelargi" u Zadru...i onda se zapitam..ma ko je tu...a viđao sam ja njega i na televiziji, jednom u novinama ...iskreno..bojim se otvorit paštetu:))))

"Ja sam emocionalno sazrio!"...govorio je moj mačak "Curama" u ovo vrijeme:))predveljače....Đuro...žuti mješanac...koji je živija i umra za žene...od kad je njega u mistu se pojavilo jakooo puno žutih:))...a otiša je braneći svoju dragu od jednog mješanca ..valjda magarca i mačka...ma neko ogromno pseto..ufff...bolje da ga ja ne vidim nikad...Đuro:))...znan da ti je dobro di god da si:))

A sad bi malo o Vama..

*Timea* nježna, a kad ćeš nam podariti malo svojih misli..čekamo novi post:))) ....do tada ću štirkati...nemoj da dodjem do cijelog džempera...hoću novi post već na desnom rukavu:))
*silence* prije ili kasnije svi mi nadjemo svoje G:))
*Archie* koji si ti zvrk...Đuro bi fakat bio tandem sa tvojom micom...sav rumen sam nakon sta te checkiram..uff..star sam ti ja čovik:)))..pazi malo na moj "sat"
*moondancer* tebe tek otkrivam..sva sreća da po mjesečini se sve jasnje vidi i lakše kuži:)), a i romantičnije je:))
*mistique U*...ohhoho...novi design, jako koloristične sličice..prijedlozi za hladne zimske noći uz dvd ispod dekice..jakoooo dobro:))
*fallen angel*design...hmm...žena ima više komentara prosječno po postu nego ja riječi...glad 2 have U among us mortals:)))..želim ti..ma znaš već...
*angel*evo košara osmijeha:))))))..danas jednostavno imam takav dan:)), a ionako sam ti ih mislio podariti..pa sad sve odjednom ili na rate..savim svejedno:)))
*black...*iako zadnja u nizu, znas da si bila prva...hvala ti..nadam se da me čitaš ponekad

Društvo nije veliko al je PROBRANO:)))...jeste gledale "Društvo mrtvih pjesika"?...mmm..jako dobar film...onako za ispod dekice kad vani je hladno kao sad...

Za kraj poklanjam Vam jednu sliku...slika je riječ...a riječ je LJUBAV

Vaš B.:))




- 19:45 - Komentari (9) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< siječanj, 2006 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Listopad 2010 (1)
Rujan 2009 (1)
Srpanj 2009 (2)
Ožujak 2009 (1)
Veljača 2009 (1)
Prosinac 2008 (1)
Studeni 2008 (3)
Listopad 2008 (1)
Rujan 2008 (1)
Kolovoz 2008 (1)
Lipanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (2)
Siječanj 2008 (2)
Prosinac 2007 (2)
Studeni 2007 (2)
Listopad 2007 (2)
Rujan 2007 (8)
Kolovoz 2007 (10)
Srpanj 2007 (6)
Lipanj 2007 (1)
Svibanj 2007 (4)
Travanj 2007 (6)
Ožujak 2007 (4)
Veljača 2007 (1)
Prosinac 2006 (1)
Studeni 2006 (4)
Listopad 2006 (4)
Rujan 2006 (9)
Kolovoz 2006 (16)
Srpanj 2006 (3)
Lipanj 2006 (5)
Svibanj 2006 (4)
Travanj 2006 (15)
Ožujak 2006 (14)
Veljača 2006 (23)
Siječanj 2006 (27)
Prosinac 2005 (9)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Linkovi

Mail na koji mi možete pisati

Massage in the bottle