La vita con magia (e con calcio)!!

04.05.2006., četvrtak


4.5.2006.
Ah, napokon i dobre vijesti. Zato što smo u ponedeljak imali nastavu, a bio je praznika sad umjesto škole sutra idemo u Hogsmead. Genijalno! Dogovarala sam se nešto s Lisom, Astrid i Daisy da bi mogli ić zajedno u Hogsmead. U našu Društvenu su poslje nastave došle i Nora i Sara, one su se dogovorile da će naravno ići zajedno. Ovo im je tek drugi put da idu u Hogsmead i jako su uzbuđene. Poslje njih je došla Tara s Larom i Loydom i još nekom curom iz Gryffindora. Astrid nas je onda otkantala i dogovorila se s Loydom da idu zajedno u Hogsmead. Lara, Tara i ona cura su došli do mene, Lise i Daisy. Njih tri su se dogovorile da će isto ić s nama. Ta treća cura se zove Mary Matthews. Gryffindorka je. Onda sam ja primjetila: Blago se Loydu i Astrid, oni idu zajedno u Hogsmead. A ja idem sama. Tara se samo nasmiješila i rekla: To ti samo misliš! Cijelo popoden sam ju nagovarala da mi kaže što je s tim mislila, ali je ona bila nepopustljiva.

Na večeri je bilo dosadno ko uvijek. Daisy, Lisa, Astrid i ja smo imali raspravu na intelektualnom stupnju (ha ha) kad su našem stolu prišli Tara i Amor. Ajme, nisam mogla vjerovat! Tara se nasmiješila i pitala nas: Možemo mi sjest s vama? Rekli smo da mogu. Pozvala sam Taru da sjedne pored mene, ali ona je produžila dalje do Daisy, Astrid i Lise, a Amor je sjeo pokraj mene. OMG! Htjela sam ubit Taru, ostavila nas je same i počela s Astrid raspravu o Nirvani i Kurtu. No, na kraju ipak nije ispalo tako loše. Pričali smo o svemu i svačemu. I na kraju me pitao da li ću htjet ić s njim u Hogsmead. Ja sam pristala. Htjela sam vrištat od sreće. Hvala Bogu da nisam vrištala.

Danas cijeli dan nije bilo Vedrana nigdje, gdje je on nestao?

- 13:34 - Komentari (56) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>