zanimljivosti jedne studentice

utorak, 04.03.2008.

povratak

ma evo me nakon 100 godina izbivanja sa bloga.
1. komp mi se pokvarija: nisan ga mogla niti upalit jer se odma gasija i ja poludila što nisan 2 dana mogla na komp. to je bilo tako strašno da još imam traumu. uvik mu se nešto događa i onda moran čekat da ga naprave. smola
2. počeja je semestar, blago meni. ponovo na predavanja, slušati profesore, ajme ne da mi se. jutros san išla upisati izborne, a kad san vidila gužvu odustala sam i dala kolegici sa faxa da mi upiše psihologiju odgoja i roditeljstva i vizualnu pismenost. ajme luda sam.
3. opet sam bila kod antonia u subotu. to je već postala ko tradicija, ne znan. pokušavamo pronaći simse 2 i instalirati ih. baš se ponašamo ko dica, al nema veze, sve je to za ljude. antonio, kad budeš ovo čita pošalji mi mail sa onim receptom što smo prošli put jeli.
4. umorna sam. iden spavati do podne, pa na fax.
do tipkanja

04.03.2008. u 08:55 • 4 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< ožujak, 2008 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Travanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (2)
Veljača 2008 (21)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

na ovome chudu pisat ću o svemu i svačemu, o mom životu, filmovima, glazbi......joj pa uglavnom o svemu




zašto smo se sreli kad za nas nije postojalo sutra?

život je kao mjesec; čas pun, a čas prazan.

kad te život razočara, a sreća ode daleko, sjeti se da te u daljini još netko voli.

gdje li je sada? s kim ljeto dijeli, i da li se barem nekada sjeti, da jednog ljeta mi smo se voljeli!

kad jednom shvatiš ti, što sam ti bila ja, plakat će dugo, dugo ta tvoja oka dva.

i noćaš će zvijezde padati, i noćas ću isti san sanjati, i istu želju željeti, ali tebe i tvoje usne nikad neću imati.

ako me ikad ostaviš, molim te ne čini to u proljeće kad se druge ljubavi rađaju, a naša umire.

sreća je tamo gdje si ti

odlazim, želim da te prebolim, nisu nam isti putovi suđeni

želja je ono što vas navodi da se ljubite čak i onda kad više uopće ne želite da ostanete zajedno.

ljubav je ono što vas navodi da ostanete zajedno čak i onda kad više nemate želje da se ljubite.

tisuću puta postavljam pitanje što je život? svi šute, gledaju me i odlaze!

tako te malo ima tamo gdje ja idem...

volim, dakle postojim!





ako se obriješ sjekirom, ujutro ćeš spavat kao zaklan.

posuđujte novac od pesimista; oni ne očekuju da im ga vratite

bolje ispasti budala, nego iz aviona!







Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr



IInfluential
RRadiant
EExcellent
NNaive
AAwesome

Name / Username:


Name Acronym Generator
From Go-Quiz.com







Naj grupe.....u budućnosti....
Full Name
Age
Koju vrstu muzike: metal
Koju ćeš grupu slušati: Green Day
Kojeg pjevača: 50 CENT
Koju pjevačicu: Cecu
Koja će ti biti naj pjesma: Candy Shop
Partner će ti slušati: rock
This QuickKwiz by Nicky666 - Taken 772 Times.
New! Get Free Daily Horoscopes from Kwiz.Biz



''SRETNA SMRT''

''UMIREM,
I HOĆU DA TO BUDE TOČNO U PONOĆ,
I ŽELIM,
DA SE SJETIM TEBE, ŠTO GLEDAŠ ZAČUĐENO;
UMIREM,
I TI PRAVIŠ TUŽNO LICE,
NE PLAČI, JER OVO
ĆE BITI
SRETNA SMRT






''JEDNOJ PRIJATELJICI''
KAD SUNCE SPUSTI SVOJE RUKE
NA POLJANE TVOGA TIJELA,
KAD RAĐANJE DUŠE POTRAŽI HLAD,
NE ZABORAVI ME!
KAD SE TVOJE MISLI
VRAĆAJU U SJENU PROŠLOSTI,
TI UBERI CVIJET TVOGA SJEĆANJA
I NE ZABORAVI ME!







''TI SI''
TI SI SAMO MOJA BOL
ŠTO ŽIVI U VEČERNJE SATE
TI SI SAMO BLISTAV SJAJ
U VRTLOGU DUGIH BOJA
KOLIKO JOŠ ZVIJEZDA TREBA
DA PADNE, PA DA SHVATIM
DA VIŠE NISAM TVOJA




''KIŠA''
KIŠU SAM ZAMOLILA
DA TE IZ MOJIH MISLI IZBRIŠE
DA NE OSTANE NI JEDNO SJEĆANJE
OD TE SILNE LJUBAVI PREMA TEBI
DA ZABORAVIM
TVOJU CRNU KOSU
MILI POGLED TVOJ
I TVOJU LJEPOTU
SVE, ŽIVOTNI CILJ MOJ.




....
UMRIJET ĆU JEDNE
TIHE NOĆI
KAD CIJELA PRIRODA SPI
I ZA MNOM NITKO
PLAKATI NEĆE, NITKO
ČAK NI TI







''ČOVJEK U OGLEDALU'' (SIEDAH GARRETT I GLEN BALLARD)
POČINJEM OD TOG ČOVJEKA
UOGLEDALU
OD NJEGA TRAŽIM DA SE
PROMIJENI
I NEMA PORUKE KOJA BI
MOGLA BITI JASNIJA
ŽELIŠ LI POBOLJŠATI SVIJET
POGLEDAJ SEBE,
PA ONDA OSTVARI PROMJENU.







Kako ćeš umrijeti?
Full Name
Age
Kako ćeš umrijeti: poginut ćeš
Tko će ti doć na sprovod: klošari
Tko će te žaliti: naj frend/frendica
Gdje će te pokopati: u konetenjeru
S kojim oružjem će te ubiti: štapom
This QuickKwiz by Nicky666 - Taken 942 Times.
New - Dating Advice written by YOU!










Tvoje Vjenčanje (samo za cure)
Full Name
Age
Za kog ćeš se udati: David Beckham
Gdje će ti biti vjenčanje: na plaži
Koliko će ljudi doći: 200
Koja će vam pjesma svirati za prvi ples: Nada Surf-Always Love
U koje godišnje doba ćeš se udati: ljeto
Gdje ćete ići na medeni mjesec: Dubai
This fun quiz by Nicky666 - Taken 871 Times.
New - Kwiz.Biz Astrology

...

jednog dana kad ne budemo
sjedile u istoj klupi i kad
ne budemo pričale na sav glas,
obećaj mi da ćeš se sjetiti nas...
jednog dana kad budeš
kasnila na prvi sat i kad
nekoj drugoj budeš pričala na sav glas,
obećaj mi da ćeš se sjetiti nas...
jednog dana kad više ne budeš
učenica, i kada ti lice prekriju sjene
obećaj mi da ćeš se sjetiti mene.







Budućnost.....
Full Name
Age
Šta ćeš biti u budućnosti: Pjevač/pjevačica
Koliko ćeš imat djece: 10
Kakva će ti biti djeca: zgodna
Gdje ćeš živjeti: na farmi
Šta ćeš slušati: punk
Kakav će ti biti seksualni život: odličan
This Quiz by Nicky666 - Taken 806 Times.
New! Get Free Horoscopes from Kwiz.Biz