ponedjeljak, 15.06.2009.

This time I wonder what it feels like.....

Osjećam se tako čudno,tako ispunjeno ,sretno,zaluđeno i zaljubljeno,ali u tolikoj mjeri da to nekad i boli....
Baš sam jučer razmišljala o prošloj godini,prošlom ljetu i svim ludostima i glupostima u koje sam se upuštala...više nisam ta osoba,sada sam godinu starija,godinu zrelija,moglo bi se reći ,godinu iskusnija.....
Shvatih da sam se na neki način primirila,postala sam nekako staloženija,više razmišljam o nečemu prije nego to provedem u djelo.....
U ovih godinu dana sam se toliko posvetila ljudima u svom životu,al' vidim da to i nema nekog smisla,a ni svrhe....jer neki ljudi te jednostavno nikad neće cijeniti,ma koliko dobar bio,ma koliko se trudio,iako u dubini znaš da to radiš kako bi oni bili sretniji....zato sam odlučila da što god da radim,radit ću to za sebe jer mislim da ne bih podnijela još jedno razočaranje u ljude.....iako tko zna,bilo bi to još samo jedno u nizu.....
Ne mogu opisati što osjećam prema jednoj osobi....svako jutro se probudim i pitam se da li je to moguće....jer ovo je nešto potpuno novo,nešto totalno drugačije....i strašno se bojim zapravo....baš zbog toga što je to toliko drugačije,pa ne znam u što se upuštam,a svjesna sam koliko me to može slomiti....i znam da je to glupo,ali zapravo kad god me ta osoba zagrli ili poljubi,ja razmišljam o tome koliko mi je lijepo i strah me da to netko/nešto ne uništi jer sve što je lijepo kratko traje....ja ne želim da ovo kratko traje....ne želim da prestane....
Znam...glupa sam što uopće razmišljam o takvim stvarima....al ja sam takva osoba.....ne mogu si pomoći...

- 15:22 -

Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Opis bloga

burninmadmoj život,moji problemi,moje filozofijefino

o MeNi

zovem se Tena.......
živim u Sisku......
idem u gimnaziju i drugi sam srednje....eek
po horoskopu sam blizanac što govori da sam
užasno tvrdoglava i komplicirana....thumbup
obožavam glazbu i većinom slušam rock,ali i
nešto malo metala i punka...nutnut
obožavam pisati.......
Mrzim kad stvari idu po pravilima jer
pravila su samo da se krše.....party
obožavam filozofirati.........
mrzim,laži,dvoličnost i ljude koji
ti kažu jedno,a rade drugo....nononono
Volim kad istovremeno pada kiša i sije sunce....
volim ljude koji imaju iskren osmjeh........smijehsmijeh
volim biti zaljubljena.....