NEPOZNATOM PRIJATELJU


Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket



izgubila sam prijatelja
u toj hladnoj noći
zbog osječaja svojih
nijemim riječima rekao je
da više ne može doći...

shvatila sam prijatelju
u toj prohladnoj noći
gdje če srce sretno biti
tamo valja TI poći...

iako rastanak svaki
meni teško pada,
radujem se prijatelju zbog tebe
i što ispunit če tvoja se nada...

sretno ti bilo prijatelju
danas, ko i sutra, ko svaki dan
ni riječi nije potrebno reči
a znat ču, da si prisutan...
-livijana-


30.06.2007. u 00:19 * Koment * 5 * Print * # * ^


VARLJIVO


Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

znam, da ti nisam dovoljna
i sve što moje ti srce pruža
tražiš sve više i više
uvijek lomiš trnje sa ruža

i ne ništa ti sveto nije
uvijek sve gledaš sa svoje strane
rođen si, da svoj užitak tješiš
i sve skrivene mane

al kad jednom zora svane
požalit češ za sve te dane
svojom bjednošču izigrane

i tad te nitko poštovat neće
varljivi trenuci su sreće
poželjet češ, da svijet se ne okreće
da vratiš vrijeme na prošlo veće

al izbora tad nečeš imati
kad imao si ga, nisi ga znao štovati
a izdajice ne zaslužuju šansu drugu
jer ako jednom, uvijek samo nanose tugu..
-livijana-


29.06.2007. u 00:01 * Koment * 8 * Print * # * ^


TEBI, SRCE!


Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

došlo meni u životu tako
odlaziš, ne napuštaš nas lako
boli srce, suza poteče slana
za uspomenu što živjet če u nama

i za sve dane skupa provedene
bili su i ostat dio če mene
za sve tvoje pozdrave i riječi
veliko ti hvala mogu reći...

i žašto i ti odeš iz života mog
zar sudbina je to, il je tako
poželio bog..
u svakom pogledu, fer ni jedno nije
što moje srce od boli jedva i da bije

al ja prijatelju vjerujem u tebe
riješit češ sve probleme i dileme
pa čemo ko nekad pričat svakakve teme
ako poželiš i ako imat ćeš vrijeme

pa te pitam, sudbino mila
bi li bar jednom dobra bila
pa da ne lomiš leptiru krila
pa da ne umire ruža, koja
je tek latice otvorila?
-livijana-


28.06.2007. u 00:35 * Koment * 55 * Print * # * ^


NE PITAJ ME


Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket



ne pitaj me srećo
gdje sam sinoć bila
cijelu noć ja tvojim
mislima sam plovila

cijele sam te noći
nježno ljubila
iz vena tvojih
ljubavlju se opila

pa sam nježno zaspala
dok me nije zora probudila
polako se iskradem ja
iz carstva tvog sna

prije no što sam pošla
izljubih ti usne, što od vatre gore
milovah te pogledom
sve do plave mi zore...
-livijana-


27.06.2007. u 00:03 * Koment * 12 * Print * # * ^


NJEMU, ŽIVOTE


Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

ej živote, drug mu nisi bio
kad te je trebao,
uvijek si se negdje izgubio...

dok te je nijemo molio
i trebalo mu utjehe tvoje
uvijek bacao si zauzvrat
neke mu čudne izzazove...

pa se danas pitam
ko do sad toliko puta
gdje si sudbino
kud njegova sreća odluta?

živote, ti sigurno odgovor znaš
mogao bi bar to da mu daš
da neđe svjetlo na kraju puta
da duša njegova više ne luta
-livijana-


26.06.2007. u 00:16 * Koment * 8 * Print * # * ^


JOŠ UVIJEK


Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket



dok budim se u naručju tvome
u plavetnilo svježe zore
otvorim vrata i sve prozore
da svježina dušu mi dotakne

da odmorim malo od svega
da udahnem zrak, koji mi treba
ko sokolu visina što treba
iz plavetnila modrog neba

i sasvim tiho, da te ne probudim
gledam u te, mislima te ljubim
ti -ćežnjo srca moga
ponos ponosa moga...

dok na usnice tvoje
poljubac spuštam malen
osjetit češ da moje srce
nije postalo kamen.

i uzdah, želja
u nama gori plamen
ljubav tvoja još je živa
ni u tebi nije mjesto srca
narasto kamen...
-livijana-


25.06.2007. u 00:18 * Koment * 12 * Print * # * ^


BIJELA RUŽA


Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

zoro plava, molim te
ne budi nju...
nemoj budit ružu usnulu...

cijeli dan nijemo je cvala
svu svoju ljepotu
oku je mom dala

ne budi je, zoro plava
nek se nježno naspava
da opet sretna bude cvala
ruža moja mala

molim te zoro
na latice nježne njene
spusti kapljice rosne

da nježno jih otvori
kad snena se probudi
molim te zoro
prijatelj joj budi
-livijana-


24.06.2007. u 00:05 * Koment * 11 * Print * # * ^


SVE ŠTO NAM FALI


Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

pružam ti ruku
i taj poklon mali
pružam ti nešto
što tvom srcu fali

sve smo jedno drugom dali
imamo još, i još bi imali
kad bi tad znali
da treba vjere imat u ljubavi

a mi smo, ko klinci mali
osječaje svoje prokockali
pa sad tužimo, da sve nam fali
a sve što danas nam fali
imali smo sve na dlani...
nismo u to vjerovali,
iako to smo znali...
-livijana-


23.06.2007. u 00:36 * Koment * 7 * Print * # * ^


JEDNOM


Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket


jednom sam imala srce tvoje
u zamjenu i ti si imao moje
ispričala sam sve ti snove svoje
misleći, da ljubav je iskrene boje

..da u svemu samnom češ biti
tad si sveto rekao,
al ja znala nisam, da u svemu
baš slatko si slagao...

a danas nakon vremena neka
nosi me životom jedna
uzburkana rijeka...
pa sve opet gradim ispočetka
osječaji sabrani u dva redka..

pa se pitam od ponedeljka do petka
tko sa tobom vikendom šeta
i zašto ja ti dadoh sva nježna ljeta
ti lažljivče, slagani ti poeta...
-livijana-


22.06.2007. u 00:17 * Koment * 14 * Print * # * ^


JOŠ TE VOLIM


Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket


još te volim dušo moja
volim te, sve do bola
al ponos mi ne pusti riječi
što bi srce željelo reči

da ti pričam o sreći
u toj tihoj noći
al se opet bojim
sutra opet češ otići

i da riječi na usnama okamene
znat češ, da voljela sam tebe
da životu mom, život si bio
sad si njen, a to nisi smio

zakleli smo se u to doba
ljubav naša trajat če do groba
još te volim dušo moja
al sad postoji i ona

njeno ime, njena slova
adresa njena, broj telefona
tvoj život postala je
ta neznana ti zona...
-livijana-


21.06.2007. u 03:14 * Koment * 10 * Print * # * ^


GRANA JORGOVANA


Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket


da sam grana, grana jorgovana
i sa tvojom rukom ubrana...
voljela bih, da me bereš svakog dana
da ljubim te u mislima...
nježno milujem te u snovima...

da sam grana, grana jorgovana
plakala bih tad od sreće
jer cvjetala bih samo za tebe
u zvjezdano ti proljeće...

da sam grana, grana jorgovana
žedna bih opila se s tvojih usana
opet bih kao nekad sretna bila
i svaka rana u jedan cvijet bi se prelila

da sam ja ta grana
grana jorgovana
ti bio bi moja mana
za sva buduća vremena...
-livijana-


19.06.2007. u 21:33 * Koment * 13 * Print * # * ^


NEVJERNO SRCE


Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket



srce stani za tren stani
ne pjevaj više toj ženi
toga ona vrijedna nije
nevjerno u njoj srce bije

stani srce, snage mi daj
nisam kriva ja za promašaj
pomogao ti si mi u svemu
da zavoli on nevjeru njenu

do jučer prijatejica mi bila
voljeh je, ko leptir svoja krila
ko košutu malu, što sa izvora
bistru bi vodu popila

al taj leptir mali
otrovna guja bješe
odvela mi njega
pa sad jedan drugog tješe
al ja prekasno shvatih, da
u ljubavi uvijek tako bješe

stani srce, vjere mi daj
da opet ne padnem u promašaj
stavi mi malo života u vene
da moj život opet dalje krene...
-livijana-


19.06.2007. u 00:03 * Koment * 14 * Print * # * ^


NIJE SREĆE U NEVJERI


Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket


sretoh danas te ponovo
nakon nekog vremena
još si savršena
al si pokvarena žena

zar si morala da činiš zlo
ne govori, nije bilo namjerno
isto mi i on rekao
za oproštaj me molio
i gorko se zbog svega kajao

al ni ja nisam budala od juče
da srce mi od boli ispuče
da dušu mi moju
svojom laži istuče

shvati jednom
nije u nevjeri sreće
poželjet češ ga
al te više on neće

a sad ne želim ga ni ja
nek mu druga zmija utjehu pruža
od tuge venula sam ja
a i ti češ uvenut, nevjerna ruža
-livijana-


18.06.2007. u 00:38 * Koment * 21 * Print * # * ^


RUŽO MALA


Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

volim te, ružo mala
da njega nije
za koga li bi cvala

kome latice svoje
u nočima bi pružala
sa čijim se mirisom
jutrom bi opijala

da te nema ružo mala
ja za njega ne bi znala
čije li bi ime tada zvala
reci, ružo moja mala...
-livijana-


17.06.2007. u 01:45 * Koment * 11 * Print * # * ^


NEVJERA ŽIVOTA


Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket



ŽIvote moj, nevjeran
ti si mi bio
što sam sagradila
ti mi u trenu srušio

sve što željela sam imati
ti od mene htio si sakriti
pa ne, neću te više moliti
i neču ni tebi više dozvoliti
da sne mi u trenu sruši
da bol mi opet nanese
ranjenoj duši

neću ti dozvoliti, ni tebi
ni kom drugom
da opet zagrli me s tugom
nisanm ti ja ona ista otprije
kamen mi je tamo gdje
nekad vjerno srce bije...
-livijana-


16.06.2007. u 23:31 * Koment * 15 * Print * # * ^


PRIJE ZORE


Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket



cvjetak ču ovaj
u spomenar da stavim
da je poklon od tebe
neću da zaboravim

svakog ču mu dana
nježan poljubac dati
molit ču sudbinu
da mi jednom te vrati

i kad če mjesec na nebu
rumeno zasjati
i zvijezde malene
od sreće će zaplesati

tad ču opet poželjeti
da sudbina mi te vrati
barem do zore
prije no što če sunce zasjati..
-livijana-


13.06.2007. u 19:46 * Koment * 19 * Print * # * ^


U IZBORU ZA BLOGERA DANA?!!


Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket


ODLUČILA SAM, DA NE PIŠEM O SEBI...AL DANAS SAM TOLKO SRETNA, DA TU SREĆU ŽELIM PODIJELITI SA VAMA!
U PAR RIJEČI REČENO, NA BLOGERU, SAM U NOMINACIJI ZA IZBOR BLOGERA DANA?!...A TO SVE SE ZAVRTJELO, NAKON ONOG NESRETNOG RUŠENJA PRVOG BLOGA...JER, TAD SAM HTJELA STATI I OTIĆI..NO HVALA SVIMA, KOJI STE TAD BILI UZ MENE!...
JER KOLKO SAM DANES IZNENAĐENA I SRETNA, NE MOGU VAM REČI....ŽELIM SAMO TAJ OSJEČAJ PODIJELITI SA VAMA!
VOLIM VAS -LIVIJANA!


12.06.2007. u 15:47 * Koment * 20 * Print * # * ^


PROŠLOG PROLJEĆA


Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket


ime tvoje, mojim usnama šeće
isto se desilo i prošlo proljeće
pa ja od tad nemam sreće
sve mi se u krugu ovog ljeta okreće

pa sjednem u travu i ljubim cvijeće
ljubim ga, kad ono mene neće
i da, još uvijek svijet se okreće
iako ja tu nemam sreće

sjednem ja tako u rosnu travu
pa ka nebu dignem glavu
i pogledom ja to nebo upitah
dokle ču livadama cvijeća ja skitat

al odgovora niotkud nema
u mislima još živa uspomena
na prošlo proljeće i usta nijema
kad shvatih, da umjesto srca
u tebi puno je kamenja

tada voljeh
i ne preboljeh
danas shvatim
zato i patim..
-livijana-
ovi stihovi, poklonjeni su..The power of magic..a svima lijep pozdrav :)


11.06.2007. u 19:38 * Koment * 12 * Print * # * ^


JA TE ZOVEM, MILO MOJE


Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket


ja te zovem milo moje
dođi ti do duše moje
pa se žedna opit mogu
dok me pogled tvoj ne obori
s nogu...

ja te zovem , milo moje
gdje sad lutaju usne tvoje
da ih nježno opijam ja
ko čaša neispijenog vina

ja te zovem milo moje
di sad gubiš misli svoje
dok ja isčekujem
da se nježno spoje

ja te zovem, milo moje
jer i nebo ime tvoje zove
čekam milo moje
da uđeš i ti meni u snove
da vatre ponovo zagore
poljupci svoju himnu progovore
živote moj
moje ljubavi izvore...
-livijana-


10.06.2007. u 14:12 * Koment * 18 * Print * # * ^


SAMO ME ZAGRLI




Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket


odlučih u inat
da pokušam bit sretna
da duša ne bude više sjetna
da krenem u osvit zore
u talase tvoje, moje more

i da mi nočas dođeš u snove
i daruješ mi cijelog sebe
i ako mi na tren duša oladi
il zazebe...
pokušaj razumjeti,
budi uz mene..
jedino tako izbrisat ču sjene
ulovit život koji polako vene
ti me samo zagrli
i budi uz mene...

i kad se jutrom probudiš
u naručju mome
bit ču sve ja srcu tvome
i da mi nešto usput loše krene
ti me samo zagrli
i budi uz mene..
-livijana-


09.06.2007. u 01:55 * Koment * 15 * Print * # * ^


DA IZBRIŠEM SJENU


Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket


pitam se mnogo put se pitam
zašto ja još uvijek u snovima
tvojim skitam?

pa zar nije vrijeme
da se brišu sječanja
i ostanu samo uspomene?
zar nije već vrijeme
da dalje se krene?

nije ti meni, više nije
da nada u meni uzalud vrije
prokockao život si svoj
ne dozvolim da prokockaš i moj

još imam sjete, još imam duše
sad tvoji snovi se ruše
pođi s vjetrom, nek te odnesu kiše
da život još jednu sjenu izbriše..
-livijana-



07.06.2007. u 20:37 * Koment * 13 * Print * # * ^


IDEM DALJE


Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket


najteži dio puta je taj
što vodi me kroz javu
ponekad i kroz snove
to glas je tvoj
što odnekud me zove

i moli za oprost
i da se vratim
al nebi srećo, da još
jednom u životu patim

pa stoga dalje idem
tražim sebe u javi toj
da pronađem srce svoje
i ustvarim život svoj...

teče života mi rijeka
ne znam što sutra me čeka
pa idem ispočetka
kao tjedan, od ponedeljka do petka

ja idem dalje, jer druge mi nema
moram proči sve što mi život sprema
idem dalje, gdje put me vodi
možda se i srce moje ponovo rodi....
-livijana-


07.06.2007. u 00:18 * Koment * 17 * Print * # * ^


MAŠKARADA! -SVE NAJBOLJE ZA ROĐENDAN!




Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
nazdravljam danas tebi čarobna vilo
nek ti u životu sve sjajno bilo
nek te cvijeće ljepotom krasi
nek u tebi ljubav nježno talasi

tri ruže na dar dajem tebi
da si sretna, da život te prevario nebi
tri ruže tebi su dar
kad ovenu stavi njih u spomenar

da upalim tri svijeće, a na stolu buket ruža
poželih ti, uzmi od života sve što ti pruža
u novi dan probudi se vedra
malenu đurđicu stavi u njedra
da nježno u životu ti miriše
sunce nek te grije, od tebe nek se maknu kiše

tebi nazdravljam danas, nek te sreća prati
kad sliju kiše, ti jih osmjehom isprati
kad zora zarudi, pogled tvoj suncem če zasjati
budi sretna, sve lijepo nek te u životu prati!
-livijana
-


Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket


05.06.2007. u 21:04 * Koment * 14 * Print * # * ^




Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket



nije mi ovdje mjesto
gdje srce zaluta često
i ja griješim
grijeh mi nemir daje
i tješim se
al utjeha dugo ne traje

izgubih se davno
u snovima tvojim
kad poželjela sam
da te zovem svojim

i taj kamen pokraj puta
nadu svoju prošaputa
da ga netko jednom zavoli
tiho on progovori

-livijana-



DRAGI MOJI!.....JOŠ VAM JEDNOM HVALA NA SVIM LIJEPIM ŽELJAMA!..ODLUČIH, DA JOŠ REKNEM PAR RIJEČI..POGOTOVO DA ODGOVORIM The power of magic...DRAGA MOJA, ONIM POSTOM SAM SAMO ŽELJELA ZAHVALIT NA POŽELJENOJ SREĆI :)..A DA..PA SAM GA NAKON TVOG KOMENTARA, IŠLA PROČITAT JOŠ JEDNOM..MA DA..ZAISTA ONO ZAZVUČI, KAO DA SE RASTAJEM SA VAMA...AL NE..TU SAM :)..BAR ZASAD :)
ZAHVALIH JOŠ JEDNOM
PROROK(!).. MAGDALENA, ARA, MAŠKARADA, TIGRE PRIJATELJU, KRALJICA SUZA, RIBA@RNICA, DIANA11, 1NJOFRA, PRINCIPESSA ,PRINCIPESINA :) ,BADYKA, CLARISS, CHOKOLADA, CHARLOTTE7, NAA, THE POWER OF MAGIC, ANĐEO16, VRAG_S_LICEM_ANDJELA, MALENA, ZRNO GORUŠICINO, -RIJEČI TIŠINE...ZAHVALJUJEM I SVIMA, KOJI STE MI KOJIM DRUGIM PUTEM ČESTITALI...


Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket


04.06.2007. u 18:17 * Koment * 20 * Print * # * ^


HVALA VAM


Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket


ovim postom, želim se zahvaliti svima vama, koji ste mi povodom praznika, poželjeli sve najbolje.
dakako, i ovom se prilikom zahvaljujem :PROROK(!)-u....MAGADALENAMIA...SEKO ARA...MAŠKARADA....vama se zahvaljujem, na predivnim iznenađenjima i posebnim čestitkama!... posebna vam hvala, jer ste mi posvetili svoje posteve čestitkama!!..a IZ SRCA HVALA SVIMA, KOJI STE MI PUTEM KOMENTARA POŽELJELI SREĆU..pa tolko sreće, koliko sam je ovom prilikom primila ja, želim da je primi svatko od vas..jer ipak, svatko zaslužuje sreću i da ima prijatelje, te sa njima dijeli svako dobro i slabo ako treba..
ovim bi putem odgovorila svim onim, koje interesuje, zašto ja ne pišem postove, nego samo pjesme..i TAJCI, tu ti je odgovor..zapravo svaka pjesma, izvor je nekog trenutka, neke niti mog života ili oko mene..a iz osobnih razloga se ne upuštam u to pisanje...možda jednom shvatiš zašto..
da još jednom napomenem, to što pišem trenutak je inspiracije, a daleko od toga da sam u tim pjesmama ja...
pozdrav svima, A JOŠ JEDNOM VELIKA HVALA


Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket


03.06.2007. u 18:03 * Koment * 21 * Print * # * ^


VAČERAS SAM U CRNOM, JER CRNA JE TVOJA BOJA


Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket


večeras plesat ču s tobom
sretna, ko da plesat ču s bogom
uz valcer kad nježno zasvira
iz starog se zatalaju note klavira

u haljinoj crnoj, to tvoja je boja
večeras plesat ču za tebe
kao boginja tvoja...

reko si..crna mi pristoji
i obučena sam zate, u toj boji
i kose mi u nijansu prepletene
da skrenem pogled tvoj na mene

reko si..zadnji put..večeras..
pa zar sudbina srca nema
jednom želim...
al ni to mi neda

u crnoj sam večeras
jer crna u srce dira
da plamtim uz tebe
dok valcer svira

i svi moji nemiri
što narasli su u meni
pogled mi se sledi
očaj zrakom prolebdi...
posljednji put pogledom te pratim
željela bih, ah..tako bih željela, da
te bar mislima vratim...

večeras crno izabrala sam zate
reko si, crna mi pristoji
zaklela bih sad i sebe
..zašto nisam u vedroj boji
pa da nebo suze mi ne vidi
kad padnu, crna jih boja sakri..

za tebe večeras u crno obučena
jer crna je divna, crna mi pristoji
i na obrazu maska s osmjehom navučena
a srce mi umire zbog boli...
-livijana-
---NAPOMENA.....NA TE STIHOVE NAVELI ME STIHOVI U KOMENTARIMA, UVIJEK RADO VIĐENOG GOSTA..I ON SAD OTIŠO..MOŽDA SE VRATI, PA AKO ČE DO TAD BLOG POSTOJATI, DA PROČITA ODU U CRNOM, JER CRNA MU SE SVIDI...


01.06.2007. u 00:07 * Koment * 35 * Print * # * ^


< lipanj, 2007 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  

Veljača 2008 (3)
Siječanj 2008 (2)
Prosinac 2007 (16)
Studeni 2007 (9)
Listopad 2007 (3)
Rujan 2007 (22)
Kolovoz 2007 (20)
Srpanj 2007 (17)
Lipanj 2007 (26)
Svibanj 2007 (31)
Travanj 2007 (9)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



opis bloga


NE STAVLJAJTE MI NA BLOG LANCEve SREĆE!!!!
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket









Photo Sharing and Video Hosting at PhotobucketPhoto Sharing and Video Hosting at Photobucket

TIGRE PRIJATELJU, HVALA TI ZA SVU POMOĆ I DIVNO SREĐENOM DIZAJNU!!!


Photo Sharing and Video Hosting at PhotobucketPhoto Sharing and Video Hosting at Photobucket




Web Counter
Web Counter

Linkovi


Photo Sharing and Video Hosting at PhotobucketPhoto Sharing and Video Hosting at Photobucket

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
photobucket.com


LIVIJANA777

U mislima mojim

tigar33
chokolada
NIHONKICHIGAI
badyka
magdalena
mali anđeo
Rib@rnica
Maškarada
Minnie
gugo
KrAlJiCa SuZa
1NJOFRA
THE POWER OF MAGIC
MOJE PJESME, MOJI SNOVI
ZK
obična klinka
zrno gorušicino
MALENA
TILL
CHARLI7
MOJI SNOVI
GOGOO
vrag_s_licem_anđela
riječi tišine ne umiru
BORN TO BE WILD
VJERUJ U LJUBAV
MY DREAMS
CLARISS
G4DURA



.Photo Sharing and Video Hosting at PhotobucketPhoto Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at PhotobucketPhoto Sharing and Video Hosting at Photobucket


POKLON OD CHARLOTTE7


ŽANA-LIVIJANA

prije par mjeseci upoznah jednu djevojku
nisam je nikada vidjela a tako draga mi u srcu
ostavlja mi ona uvijek lijepe komentare
u moj život unese neke nove šare


ona se zove Žana
nema ona nikakvih mana
ima i ime Livijana
baš me zanima o čemu ona sanja


ona je meni postala prijateljica
ponekad kaže meni cica maca
sada me zove charlika
nadam se da ćemo se upoznati, da će biti prilika


bit će prilika život je dug
ona će mi uvijek biti dobar drug
upoznat ćemo se nas dvije jednom
družit ću se još više s njom


ovu pjesmu posvećujem Žani-Livijani


CHARLIKA DRAGA, HVALA NA POKLONU!




Photo Sharing and Video Hosting at PhotobucketPhoto Sharing and Video Hosting at Photobucket