zaljubljeni pjesnik

subota, 30.06.2007.

MORA LI TAKO??

vidio sam te jučer,
i ti si mene vidjela,
i brzo okrenula glavu,
zašto?objasni mi...molim te...
zbunjen sam...
zar ti oni naši zajednički trenuci ne znače apsolutno ništa??
tražim samo nekakav znak da vidim
da ti je stalo...bar do onog što je bilo,što smo imali
kad vidim da mene kao da i nema...
ništa ti više ne značim,
tako nemogu...
boli me...ne osjećam se dobro...
pomišljam na svakakve stvari...
da li je u meni problem??trebam li se kazniti??KAKO??
reci mi molim te!!!

dovoljan mi je jedan mali pogled tvojih prekrasnih očiju,
ali ništa...
želja mi se ne ispunjuje...
valjda nisam zaslužio...
ostajem zbunjen...i tužan...

30.06.2007. u 15:23 • 0 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  lipanj, 2007 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  

Listopad 2007 (1)
Lipanj 2007 (14)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

blog za sve one koji se osjećaju bar približno kao ja...

pišem ove pjesme samo s jednim razlogom....
da sebi olakšam ionako već totalno sjeban život...
tu se ispušem...i kažem što osjećam...
jednostavno je...tako mi je lakše...

komentari su dobro došli...
savjeti...pohvale...kritike...





sve moje pjesme

gotovo je...
zašto??
javila si se...
ne prospavana noć
sjećam se...
umirem
zbunjen sam
trag na srcu
pričaju mi...
mora li tako?
izluđuješ me...
beskrajna noć
ostah povrijeđen
postojim li uopće??


linkovi:
teta :)
my sanctuary
vrijeme batina




Blog.hr