samo za nju....



išao sam cestama daleko,
uvijek nosio najljepši dio sebe,
nikada se usudio zaboravit
tvoje oći kada nisi tu..
na mjestima mirisnim i dalekim
moje srce nije prestalo mirisati
samo tvoje cvijeće
...





.nema te sile,nema tog Boga,
da mi te uzme iz srca moga!!!
ovu sam ljubav čekao dugo.....
ja mislim da smo,
stvoreni jedno za drugo!!!!!!





JEDNOGA DANA,
OSTAT ĆE DUŠA,
NAPAČENA I SAMA,
LUTAT ČE SVIJETOM,
TRAŽIT TIŠINU,
I SAMO RAZMIŠLJATI,
KADA ĆEŠ DOČI PO NJU



da je zrnce pijeska,
mjerna jedinica za ljubav..
sve pustinje ovoga svijeta,
ne bi bile dovoljne...
da ti kažem...
koliko ..
te...
v o l i m...





Zaljubljen i lud

05.02.2007., ponedjeljak

CRNI TJEDAN

Evo mene ljudi moji,mah nije me bilo nekoliko dana iz više razloga i problema koji su me snašli i skratili život bar za pet godina.headbang Neznam šta bi vam napisa osim da mi je bilo najteže do sada, nešto šta nebi nikome poželio da proživi u krugu svoje obitelji.
Tolika je bol u meni , tuga, ražočarenje , nema riječi da vam opišem stanje u kojem sam bija……. Nemogu vam reči jer me duša i srce boli…….

….mirim se s činjenicom,
..da se mijenjam;
..ponekad primjetim…
..da sam mogao bolje….
..ali ne može se sve kontrolirati….

...neke stvari…
….ti izmaku kontroli…
...a pogreške postanu ..
...dijelom života..!!!!!

-eto tako mi je, volio bi da se neke stvari nisu desile, al nemože čovjek znati šta ga sve čeka u životu, I kako se postavit u datome momentu……… vjerujem da sam se postavio kako bi po domaču rekli “ muški “ i rekao svoje šta mislim bez obzira na posljedice koje ce biti ….
5 minuta razgovora i jedna RIJEČ , ta jedna riječ koja se izgovorila u pogrešnome trenutku, pokrenila je oluju riječi koje su u tih 5 minuta razorile svu sreču koja je vladala oko mene, oko moje obitelji……. ……. …… ….. tišina………. i suze su krenule same od sebe , rijeka suza i emocija… nešto strašno…nešto šta se nemože opisati…….

Sve je crno bilo oko mene, i u svoj toj magli našao se tračak svijetla, iskra topline i ljubavi, našla se moja draga , iako sam napisao opet ču reći da mi je puno pomogla, i bila velika potpora u tim trenucima iako joj ništa više nego vama nisam rekao svatila me i bila uz mene I zato joj jedno veliko HVALA, želim ovim putem reči, ….

NEGDJE NETKO SANJA ,
TVOJ OSMJEH.
U TEBI NALAZI RAZLOGA,
ZA ŽIVLJENJEM..

ZATO KAD SAM USAMLJEN,
SIJETIM SE…….
DA POSTOJI NETKO,
TKO MISLI NA MENE.

I SRETAN SAM ŠTO POSTOJIŠ !!!!!!

- situacija se pomalo primirila iako će se posljedice dugo osiječati, a ja molim dargog Boga da mi da snage u svemu ovome…. Nemoj te mi zamirit ako sam vas udavija ričima al mora sam se malo ispuvat sve vas lipo pozdravljam,mah želim vam miran san …!

- 21:41 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< veljača, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28        

Prosinac 2008 (1)
Svibanj 2008 (1)
Svibanj 2007 (5)
Travanj 2007 (6)
Veljača 2007 (5)
Siječanj 2007 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
Sve male stvari koje cine moj zivot zanimljivijim...



stihovi iz moje skrivene teke...




..iako te možda još nepoznajem dobro,
..iako rijetko pričam s tobom...
moja je ljubav ,
svakim danom sve jača!
jednom ču MORATI,
jednom ču imati HRABROSTI,
jednom ču MOČI,
jednom ču ti PRIZNATI,
da te ludo V O L I M!!!!!





...gore sviječe...
nočas jednu palim za tebe,
jer te uvijek, volim ...
više nego sebe..



SVE TVOJE TAME, PROBUDIT ĆU SVIJETLOM
SVE TVOJE BOLI,PODIJELIT ĆU SVIJETOM
SVE ZA LJUBAV,A LJUBAV SI SAMO TI..




..da na velikom papiru,
napišem sve najljepše,
najmilije,najdraže i
najiskrenije rijeći ovoga svijeta,
još moje srce nebi moglo,
da iskaže svu ljepotu i ljubav,
što čuvam i osijećam za tebe !!!