Zakaj

& jos nesto

petak, 14.01.2005.

Mala slatka pobjeda

Onima koji me prate neko vrijeme, poznata je moja trakavica sa IKEA ducanom u Becu: ostecen ili deformiran namjestaj u 100 slika (otprilike polovina onoga sto sam kupio je bilo lose, a kupio sam robe u vrijednosti oko 2.500 Eura - vrhunac je bio da sam neke stvari morao vracati i 2x dok sam od nekih potpuno odustao i vratio ih kompletno). Uglavnom, zalio sam se jednom ("jako nam je zao, ali mozete slobodno doci zamjeniti" - yeah, right, hvala... a vrijeme, benzin,... sva sreca da nisam morao ici iz Zagreba u Graz zamjeniti robu), zalio sam se drugi puta ("zahvaljujemo na komentaru, javiti cemo Vam se" - naravno, nisu se javili), a na koncu digao graju i poslao mail i na clanove upravnog odbora IKAE Austria. Usput sam naravno, stavio slike ostecene robe na web (ne javno, za pocetak samo za njihove oci), a piknuo sam i na nacionalnu komponentu ("da li ignorirate sve svoje kupce ili samo nas iz svojih bivsih kolonija").

Izgleda da su "Big size me" i "Fahrenheit 911" odradili svoje pa sam politikom "ovo je upozorenje, a iduci puta ce da budemo jos zesci" ipak uspio doprijeti do nekih clanova uprave na nacin da mi se jedna od njih javila gotovo odmah sa sluzbenog puta uz ispriku i obecanje da ce cim se vrati u Bec poduzeti potrebne korake.

Lijepo.

Rezultat: iako sam bio skeptican i sam u medjuvremenu, sto vratio, a sto zamjenio sve sto je bilo zmrdano, dobio sam poziv managera ducana i ponudu da oni dodju i zamjene sve sto ne valja (ajde, niste trebali), a kao kompenzaciju za sve neugodnosti, dobio sam voucher na mali troznamenkasti iznos. Koji naravno, mogu potrositi samo u IKEA ducanu, ali hebiga: USPIO SAM!

Mislim, IKEA ce ovime "izgubiti" profit u vrijednosti otprilike 9. decimale dnevnog utrska (citaj: nece ni osjetiti), ja si tim iznosom necu urediti ni dio jednog zida u stanu (OK, ajde, moglo bi se, ali IVAR linijom namjestaja za supu), ali covjeka bar malo veseli.

Pouka: ne dajte guzu samo tako - dzonom po svoja prava!

14.01.2005. u 22:49 • 4 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

< siječanj, 2005 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Opis bloga


Mentalne vratolomije iliti sto na umu to na tastaturi.


Link mjeseca


Tu dodje ono od Rode.


Proud member of


Borg i ostalo


Linkovi na putopise


1
2
3


<$NaslovBoxa$>


<$TekstBoxa$>