Zakaj

& jos nesto

četvrtak, 06.01.2005.

Buuu za blog mastera

Sorry ekipi koja ovo uredjuje, ali nakon nekoliko uzastopnih neuspjelih pokusaja da ostavim komentar, moram zakljuciti: dame i/ili gospodo - vi ste neprofesionalni amateri!

A zakaj? Pa jednostavno: vodeci Monitorov forum koji je rastao i rastao niste uspjeli sakupiti dovoljno znanja za jos jedan servis koji je popularan i koji raste (citaj, sve vise korisnika, sve vece opterecenje) i umjesto da se pokazete kao vrsni profesionalci - imate sustav koji je cesce neupotrebljiv nego upotrebljiv. Pa dobro, jeste li culi za pojmove: "cluster", "load balancing", "dispatcher", "shared DB",... Mislim, da ne kazete da trabunjam bez veze; sudjelovao sam na stvaranju i razvoju sustava odrzavanja jednog od najvecih portala na ovim prostorima, no ne sjecam se da je ijedan od servisa ikada bio nedostupan dulje od par minuta tijekom redovnog nocnog odrzavanja, dok su najvece izmjene (upgrade sustava, rebranding i sl.) uzrokovale downtime od 10-ak minuta ili eventualno downgrade od kojih pola sata i to max. jednom u par mjeseci. A sustav koji ovako nesto omogucava ne kosta neke bijesne nofce nego mozda par tisuca kuna vise od onoga sto vi imate.

Mislim, zakaj bih ja uredjivao svoj blog "kad je manji promet"?? Hocu uredjivati kad meni pase, kad mi se pise, kad mi se komentira, kad mi se sprdne - a vi ste tu da to omogucite. Ili niste?

I nemojte mi samo reci: "pa ovo je besplatan servis". Pa koji servis nije besplatan?? Svi portali sa svim pripadajucim uslugama su besplatni (i rade danonocno bez apela korisnicima da se malo skuliraju i ne postaju kad je server preopterecen).

Ukratko: mars na tecaj, naucite konacno nesto korisno, pocnite se ponasati profesionalno. Ovo je sramota.

Hvala.


06.01.2005. u 01:31 • 5 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

< siječanj, 2005 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Opis bloga


Mentalne vratolomije iliti sto na umu to na tastaturi.


Link mjeseca


Tu dodje ono od Rode.


Proud member of


Borg i ostalo


Linkovi na putopise


1
2
3


<$NaslovBoxa$>


<$TekstBoxa$>