Zakaj

& jos nesto

petak, 10.12.2004.

Znanje na sunce!

Moram priznati da se ponekad iznerviram kada gledam kvizove poput "Milijunasa" u kojima na vidjelo izadje sva "moc" naseg skolskog sustava na kojega smo u socijalizmu bili jako ponosni jer smo za razliku od "fahidiota" na zapadu imali ljude sa sirokom obrazovanjem. Isto tako, zgrozim se nad likovima poput gospodina Zeljka Jaraka, inzinjera iz zagrebacke Gradske uprave koji je eto, zapeo vec na prvom pitanju, no najvise se iznerviram (u stvari, bolje reci iznerviramO - moja zena se jos vise uzruja od mene) kada takvi i slicni likovi ipak odu kuci sa kojih 32 ili vise tisuca kuna. I onda je naravno prva reakcija - pa idemo i mi na taj kviz! Ako mogu ovak neuki, mozemo i mi.

Medjutim, zelja brzo popusti. Ono, kaj ako necemo znati odgovoriti na neko banalno pitanje koje zna pol drzave (npr. s koliko se karata igra Tresete... nekome je to banalno kao meni broj karata u Beli, ali eto - ne znam), kaj ako ovo, kaj ako ono... i na koncu ne odemo. A bedasti, poluobrazovani, bahati i slicni i dalje zaradjuju.

A zasto? Pa jednostavno - nije ih briga. Ne znaju koliko ne znaju i na ono malo su itekako ponosni. Cijene svoje malo znanje vise nego mi svoje veliko (sto je uostalom logicno - sve cega je malo je na cijeni) i koriste ga nemilice, dok mi svoje cuvamo za tko zna koga. I onda si mislim - pa neka nam. Tko nam je kriv, prilika je tu, treba samo otici i pokupiti nofce, no nas je sram.

I onda se pitam - cemu nam sve to znanje kad ga na najjednostavniji nacin ne znamo naplatiti?

10.12.2004. u 22:43 • 4 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

< prosinac, 2004 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Opis bloga


Mentalne vratolomije iliti sto na umu to na tastaturi.


Link mjeseca


Tu dodje ono od Rode.


Proud member of


Borg i ostalo


Linkovi na putopise


1
2
3


<$NaslovBoxa$>


<$TekstBoxa$>