11.05.2006., četvrtak

"Pogodi koga sam srela u Blue Note sinoc" je bila histericno izgovorena recenica koja me probudila.
"Mmm, spavam."
"Pa, budi se."
"Jess, SPAVAM."
"Curta," svecano je izjavila.
"Pa?"

Zapravo je to moje "pa" bio samo paravan iza koga se krila jedna citava mala drama.

Prva stvar: Sta Curt radi u "Blue Note"? To je poznati jazz club koji je bio moje i Curtovo mjesto. Nase duhovno skloniste. Tamo smo ostavili veliki dio nase veze, slusali dobru glazbu, pili vino, davali prevelike napojnice jednom crncu koji bi ponekad pustio neki CD po mom i Curtovom meraku. Jednom prilikom smo obecali jedno drugom da nikada necemo otici u "Blue Note" ako ikad raskinemo.

Druga stvar: Sa kime je bio? "Blue Note" nije mjesto gdje idete sami. To je jedno citavo iskustvo koje dijelite sa nekim. To je Curtova teorija sa kojom se ja slazem. Cim mi je palo na pamet koga bi poveo sa sobom (potajno sam se nadala da ce to biti kolega sa posla ili drug), Jess je zacvrkutala sa druge strane zice: "Neka djevojka je bila sa njim. Bili su zagrljeni. Draga, djevojka jako lici na tebe".

Treca stvar: Ok, ko je u pizdu materinu ta djevojka? Je li to ona ista djevojka iz ducanja zenskog rublja? Ili je to neka nova. Mozda je ova samo prijateljica. Ma, ne bi on isao zagrljen sa prijateljicom. Mozda je onda ona iz ducana bila prijateljica? Uh!

Cetvrta stvar: Zasto je mene ovo tako iznerviralo?

"Pa?" ponovih tupo, a Jess na to samo rece: "Pa, nista, samo sam mislila da ce te zanimati..."


*To be continueted*
- 18:58 - Komentari (7) - Isprintaj - #

< svibanj, 2006  
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Mogla sam bit i dijete i majka i svetica i kurva i andjeo i bog i djavo... Ali, ja nisam nista od toga. Ja sam jednostavno - njegova zena.